limited user

Status
Niet open voor verdere reacties.

dukkie3110

Gebruiker
Lid geworden
27 okt 2008
hey,

bestaat er een programma om een account zo beperkt mogelijk te maken, bv : block cmd, block visual basic script, ... ? (een beetje zoals in de middelbare school)

mvg,
tvgdb

Ik weet er geen programma voor, maar wel een functie in windows. Een gast account werkt prima. Daar is volgens mij alles in geblokkeerd wat jij niet wil hebben.

Start ==> Uitvoeren ==> control userpasswords2 ==> gebruiker kiezen ==> eigenschappen ==> groepslidmaatschap

maar ik ga er niet al te diep op in, omdat het nu vakantie is en ik dus geen SCHOOL heb...

Laatst bewerkt:
En anders in het register de polices aanpassen naar jouw wensen. Hier kan je cmd uitzetten, configuratie scherm etc. Te veel optie om op te noemen.

En anders in het register de polices aanpassen naar jouw wensen. Hier kan je cmd uitzetten, configuratie scherm etc. Te veel optie om op te noemen.

wel, dit is nogal veel werk, is een een app die dit kan ?

Start ==> Uitvoeren ==> control userpasswords2 ==> gebruiker kiezen ==> eigenschappen ==> groepslidmaatschap

maar ik ga er niet al te diep op in, omdat het nu vakantie is en ik dus geen SCHOOL heb...

thx, dit helpt al verder

Met SteadyState (Microsoft) kun je echt heel veel instellen :thumb:

okee:thumb: zet dan wel even links onderaan de status van het bericht op "opgelost" ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan