lindows

Status
Niet open voor verdere reacties.

devasish85

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2002
ik ben van plan over te stappen van windows xp naar LindowsOS-CD 4.0.471. maar heb wat vragen?

Hoe installeer ik lindows, hoe zit het met de drivers en ik ben niet bekend met linux enz.. windows ken ik allemaal. maar ben er niet tevreden over. Ik game af en toe en verder niets bijzonders. :D

asus a7n8x deluxe
amd 2400+
512 ddr 333mhz
geforce ti 4200 128 mb
maxtor 40, 60

Voor als je vragen over lindows0s, vraag maar aan mij heb zelf lindows0s 4.0, en ben er zeer tevreden over.

Lindowsos boot je gewoon op van de cd, dan installeeren de instalatie van lindows 4,0 is wel heel simple.

Ik heb lindowsos 4.0 gekocht, want je kan lindows0s 4.0 wel ergens downloaden maar de key is heel moeilijk te vinden, die heb je echt toch nodig, lindows 4.0 vind van zelf je hardware hoef je niet apart te installeeren zo als bij windows xp. en ik vind lindows0s linux de makkeliijste linux die er is.

heb je meer vragen over lindowsos 4.0 vraag maar raak

ik ben al lang niet meer tevreden over xp ben blij dat ik al lang lindowsos 4.0 draai.

Succes

Laatst bewerkt:
is het aan te raden ik heb die versie die ik heb gedownload versie LINDOWS.4.0.471 die zet ik dan op schijfie en gewoon installeren serial heb ik al gevonden uhm
msn, p2p, games moet allemaal geen probleem zijn en ook niet de nieuwste drijvers doen ofzo iets.

voor linux heb je amsn lijkt echt op die msn voor windows,voor games moet je winex ff ergens downloaden of kopen kost echt niet duur op http://www.transgaming.com/ staat alles over games onder linux draaien. ik was lang op zoek naar die code voor lindows0s geen code werkte gewoon, dus daarom heb ik lindowsos gekocht, nee bij lindowsos hoef je geen dirvers te installeeren doet hij van zelf tijdens het installeeren.

software voor linux installeer je gewoon via de clik-n-run met een clik, daar voor is ook die code nodig.

trouwens lindows is lindows.com en lindowsos is linux.

Laatst bewerkt:
hmmm ok, ik verwacht dan ook geen problemen met me internet kheb chello. en mocht ik niet tevreden zijn over die lindows hoe haal ik die dan, is het gewoon format c: of moet ik dan weer klooien met ntfs of fat??

Gwoon met fdisk doe je dat, lindowsos is simple, en veel beter dan win xp:cool:

Laatst bewerkt:
ok dan, laatste vraag voordat ik binnenkort een formatje erover heen gooi, kan ik me favoriete programma's zoals nero express, dvd shrink, enz gewoon gebruiken of moet ik die dan opnieuw downloaden en kijken of ze linux of wat ondersteunen want dat word en is een heel gedoe, en niet alle dingen die ik gebruik ondersteunt linux... of lindows......

L@TER deva :thumb:

:rolleyes: windows software is voor windows, linux heeft ze eigen sofware. linux heeft meer dan 1800 gratis software, maar media player nero outlook enz is voor windows niet voor linux.

voor elke windows software is wel een vervanger te vinden voor linux, en nog gratis ook.:cool:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan