rand0mdutch
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 5 aug 2010
Ik heb een probleem met mijn Line 6 Toneport. Het is soort van een externe geluidskaart, maar het dient om gitaar te spelen via mijn pc. Sorry als ik het in de verkeerde categorie heb geplaatst, maar deze leek mij beter.
Als mijn pc verbonden is met de Toneport start mijn computer vaak opnieuw op als ik dan iets van geluid af wil spelen, al is het het opstartdeuntje van Windows.
Ik dacht aan 2 problemen:
- Mijn voeding doet het niet goed genoeg. De usb poorten vragen misschien teveel stroom en valt daarom uit. Ik had een 250W voeding, maar met een 350 watt voeding gebeurt hetzelfde.
- Mijn geheugenkaart is niet goed genoeg. Bij de installatie gaf hij aan dat mijn computer niet goed genoeg was en of ik dan toch wilde doorgaan. Het vereiste geheugen is 512 MB en het aanbevolen geheugen is 1 GB. Ik heb echter maar 512 MB
Zo is het dus aangesloten:
Pc->usb kabel->toneport->mini jack kabel->stereo installatie
Ik heb dus: 2x 256MB geheugenkaarten, 350W voeding
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!
Als mijn pc verbonden is met de Toneport start mijn computer vaak opnieuw op als ik dan iets van geluid af wil spelen, al is het het opstartdeuntje van Windows.
Ik dacht aan 2 problemen:
- Mijn voeding doet het niet goed genoeg. De usb poorten vragen misschien teveel stroom en valt daarom uit. Ik had een 250W voeding, maar met een 350 watt voeding gebeurt hetzelfde.
- Mijn geheugenkaart is niet goed genoeg. Bij de installatie gaf hij aan dat mijn computer niet goed genoeg was en of ik dan toch wilde doorgaan. Het vereiste geheugen is 512 MB en het aanbevolen geheugen is 1 GB. Ik heb echter maar 512 MB
Zo is het dus aangesloten:
Pc->usb kabel->toneport->mini jack kabel->stereo installatie
Ik heb dus: 2x 256MB geheugenkaarten, 350W voeding
Ik hoop dat iemand een oplossing voor mij heeft!