Line in naar Line out

• Onderwerp starter Onderwerp starter bboy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bboy

Gebruiker
Lid geworden
29 feb 2004
hoi,

op mijn moederbord/achterkant van de pc zitten 3 "gaatjes" om je audio/microfoon stekkers in te doen:

1 rode voor microfoon
1 groene line out
1 blauwe line in

mijn vraag is, hoe krijg ik de blauwe line in zo dat het een line out wordt.

in mijn moederbord boekje staat dit:

"Use the three audio ports to connect audio diveces. The first jack is for stereo line-in signal, the second is for stereo line-out signal. the third jack is for microphone.
[ Note: the line-in port can be set as another line-out port when de 4-channel funtion is enabled]

hoe krijg ik de 4 channel function aan. en waar staat het. ik kan het nergens vinden op me pc. ik heb al vele forums afgezocht maar ik kon niks vinden, ook heb ik verschillende jack sensing geinstaleerd maar niks helpt.

ik heb een K7 motherboard, Model No. M811, VUA KT 266A/8235 Atx

wie kan me helpen?

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Hallo

Dit kun/dien je volgens mij veranderen in de b.i.o.s. .

Peter

nope, blijkbaar bij mij niet, want ik hem zo net alle opties in de bios bekeken, ik kon niks over audio vinden. ook nergens iets over 4 channel... en nu?

Hallo

Lijkt mij vreemd , mits dit toch echt een hardewarekwestie is , en dus de b.i.o.s. ..... maar ja , alles kan...

Laatste mogelijkheid , via de meegeleverde software van uw motherboard .

Maar , wat weet de verkoper van betrokken motherboard u hierover te vertellen??

Peter

beetje vreemd, er moet tog een manier zijn om..

ik heb mijn pc ergens op internet gekocht gewoon nieuw bij zo'n online shop, gewoon als basis pc omdat ik de upgrades en game kast allemaal al had behalve de binnen kant. verder heb ik nix meer met dii winkel. geen idee waar ik hem heb gekocht meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan