Line out op ASUS P6T Deluxe V2

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijs67

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2003
In mijn pc zit het ASUS P6T Deluxe V2 moederbord (audio onboard).

Als tijdelijke oplossing wil ik mijn pc analoog aansluiten op mijn home cinema set.

Nu heb ik een kabel (ene kant mini jack, andere kant tulp) aangesloten op de zwarte audio aansluiting van mijn moederbord en de tulp uiteraard op mijn versterker.

Ik krijg alleen geen geluid uit mijn stereo. De pc boxen (aangesloten op groene aansluiting audio gedeelte) doen het prima.
Overigens krijg ik ook geen geluid als ik de andere audio aansluitingen van het moederbord probeer.

Zie ik iets over het hoofd, vergeet ik iets?

Hoi,

Dat zal ook via de groene uitgang van je moederbord moeten naar je audio je kan een splitter kopen.

Modag

Dacht dat zwart voor de subwoofer was toch?? Aangezien er een 7.1 onboard sound op zit. Voor geluid op je versterker (stereo) moet hij ook in de groene.

Een optie misschien is om hem voor op je pc in je koptelefoon aansluiting te stoppen. (mits aanwezig)
Dan kun je ook via de software omspringen

Ik heb de pc speakers er uit gehaald en de mini jack in de groene aansluiting gestopt en dat werkt.

Alleen wil ik ook de pc speakers blijven gebruiken. Ik heb nu de pc speakers achterop aangesloten en de home cinema set aan de voorkant. Indien daar aangesloten overruled deze de pc speakers.
Het is wel niet ideaal, maar het werkt.

Bedankt voor jullie reacties.

Ok ik dacht eerst dat je dat sofwarematig kon omschakelen.

Maar thuis zit ik met een xfi- kaart en m'n koptelefoon op de onboard. Misschien daarom :)

Je kunt ook even online / winkel snuffelen naar een splitter.

bv:
6042.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan