Liniaalmarkering Word 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djinada

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
14 okt 2013
Hallo allen!

Ik loop nu stage bij een bedrijf bij de helpdesk, ik ben dus in direct contact met medewerkers en hun problemen.

Nou heb ik dus een medewerker aan de lijn gehad die geen instellingen veranderd heeft in Word 2003 maar de weergave is toch anders.
Zelf weet ik ook niet precies de juiste term ervoor, het heeft te maken met de aangeving in het gebied waarin je kunt typen. Bovenin kun je dat veranderen en zodra ik dat verander komt er een gestippelde lijn tevoorschijn. Bij de medewerker verschijnen er 4 blokjes, in alle hoekeinden van het document. Ik zal een schermafbeelding bij deze post bijvoegen.

Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!

oHHX4Ft.png

In het menu bij Beeld kun je dit instellen..
Nu staat ie op afdrukweergave, pas aan wat je wilt.
Succes met je stage... je moet nog hel wat leren.... ;)

In het menu bij Beeld kun je dit instellen..
Nu staat ie op afdrukweergave, pas aan wat je wilt.
Succes met je stage... je moet nog hel wat leren.... ;)

Bedankt voor je snelle antwoord!

Wij willen nou juist graag het document in de afdrukweergave houden.
Zodra ik mijn Word in de afdrukweergave zet staan de blokjes er niet.

Volgens je afbeelding staat de optie <Tekstafbakeningen> aan. Die kun je uitzetten in <Extra>, <Opties>. Heeft dus niks met het weergavemodel (Afdrukweergave, Normaal) te maken.

Volgens je afbeelding staat de optie <Tekstafbakeningen> aan. Die kun je uitzetten in <Extra>, <Opties>. Heeft dus niks met het weergavemodel (Afdrukweergave, Normaal) te maken.

Helaas is dit ook niet de oplossing! Het leek er inderdaad verdacht veel op.
Ik heb al een keer geprobeerd een document van haar naar mij te te sturen en zien of de hoekjes er bij mij ook zitten, maar bij mij zitten ze er niet bij.

Heeft iemand anders een oplossing?

Weet je zeker dat ze niet in het document zitten? Word heeft verder geen optie om snij-markeringen (of crop marks) te maken of te laten zien. Drukken ze bijvoorbeeld wel af?

Wellicht is dit de oplossing?

Yep, that's the one! Als ik Chinees, Japans of Koreaans toevoeg als taal, dan krijg ik gelijk de snijmarkeringen erbij. Het is dus een taalinstelling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan