link en site werkt niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter M 3
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

M 3

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
als ik op een bepaalde link klik dan krijg ik:deze pagina werkt niet omdat u javascript niet heeft geactiveerd in uw browser,en wil ik een bepaalde site openen dan komt er:door uw huidige beveiligingsinstellingen kunnen ActiveX-besturingselementen op deze pagina niet worden uitgevoerd.had hier eerst geen problemen mee.

Zet het anders zo, qua toch veilig bezig zijn:

ActiveX - Dit is een van de grootste veiligheidsproblemen van Windows. Met ActiveX worden geluiden, animaties, navigatiebalken en interactieve elementen gebundeld en automatisch geopend bij het openen van zo'n pagina. Hierdoor kan er ook spyware en dialers ongevraagd op je computer nestelen. Je kunt voor je eigen veiligheid dan ook het beste ActiveX in Internet Explorer uitschakelen.
Ga naar Extra -> Internet-opties -> Beveiliging -> Aangepast niveau, stel daar de ActiveX-opties in op de volgende manier:

ActiveX-besturingselementen die niet zijn gemarkeerd als veilig initialiseren en uitvoeren in scripts -Uitschakelen
ActiveX-besturingselementen die zijn gemarkeerd als veilig voor het uitvoeren van scripts -Inschakelen
ActiveX-besturingselementen en -invoegtoepassingen uitvoeren -Inschakelen
ActiveX-besturingselementen met handtekening downloaden -Vragen
ActiveX-besturingselementen zonder handtekening downloaden -Uitschakelen

klik vervolgens op Ok.

Scripts - Scripts worden vaak gebruikt door malafide sites zoals de erotische pagina's. Zij plaatsen op het internet dan een link met een aantrekkelijke naam zoals bv. www.gratishypotheken.nl. In werkelijkheid wordt je dan echter naar diverse erotische pagina's geleid die zich stuk voor stuk blijven openen. Ook kunnen op deze manier ongewild dialers worden geïnstalleerd.
Dus ook in dit geval is de beste optie uitschakelen.
Ga naar Extra -> Internet-opties -> Beveiliging -> Aangepast niveau, zoek naar Actief uitvoeren van scripts en schakel deze ook uit. (copyright @ Guus abc)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan