Link handje niet te zien

Status
Niet open voor verdere reacties.

cbhonda

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2001
Volgende,
ik maak een tijdslijn met een tabel.
Deze wordt verdeeld per half uur sfsg, maar wanneer ik rond de td tag een hyperlink wil maken verschijnt het handje niet dat je gewoonlijk ziet bij een hyperlink. Men kan er wel op klikken en de link werkt maar het is niet echt duidelijk.

Code:
<tr>
  <a href='test1.htm'>
     <td height='40' bgColor=#eee8aa></td>
  </a>
</tr>

Je tags zijn niet goed genest. Probeer het eens zo:
PHP:
<tr>  
     <td height="40" bgColor=#eee8aa><a href="test1.htm"></a></td>  
</tr>

Geplaatst door miem
Je tags zijn niet goed genest. Probeer het eens zo:
PHP:
<tr>  
     <td height="40" bgColor=#eee8aa><a href="test1.htm"></a></td>  
</tr>

dit lijkt er al meer op, maar bgColor is de javascript variant van background-color. En; alle variabelen moeten tussen haakjes.

Of wilde je er een onMouseOver='thisbgColor.....'" van maken?

t.

?? Waar klikken

Verbeter me als ik het niet juist heb, maar als jullie het zo doen dan moet ik iets 'letter/getal' tussen de <a></a> tag zetten anders heb ik helemaal niets om op te klikken.
Terwijl ik in de hele cel wil toelaten om te klikken, zonder tekst.
ps : Teacher wat heb jij veranderd aan de code van Miem ?

En dit?

<td height="40" onmouseover="this.style.backgroundColor='ffffff';this.style.cursor='hand';" onmouseout="this.style.backgroundColor='eee8aa';"></td>

:cool:

Geplaatst door peter vazed
En dit?

<td height="40" onmouseover="this.style.backgroundColor='ffffff';this.style.cursor='hand';" onmouseout="this.style.backgroundColor='eee8aa';"></td>

:cool:

en:
<td height="40" onmouseover="this.style.backgroundColor='ffffff';this.style.cursor='hand';" onmouseout="this.style.backgroundColor='eee8aa'; onClick='window.location.href="pagina.htm"'; "></td>

HTML

Toch raar dat het niet lukt met gewone HTML code.
Bedankt voor de reactie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan