Link in email aanklikken werkt niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

harmen__666

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 jul 2002
Beste mensen,

Na zelf al het nodige geprobeerd en gezocht te hebben. Toch hier maar de vraag.

Ik kan geen link aanklikken in mijn email. Dit probleem lijkt spontaan te zijn begonnen en ik kan nergens een oplossing vinden.

Alvast bedankt voor de hulp! :thumb:

Als Windows Outlook problemen geeft is het mogelijk om Thunderbird te installeren van Mozilla.com.

Naast Firefox voor surfen is deze nog schoon en zal deze problemen niet hebben.
De problemen van Outlook oplossen kost meestal meer tijd en als je maar veilig en volledig kunt werken.

Als je het niet wilt kun je via systeem herstel ook terug naar datum waarop het nog wel werkte maar dan kun je meer van afgelopen tijd kwijt raken.

@Pavanos zou je een eigen vraag willen maken a.u.b. het wordt op deze manier erg onoverzichtelijk. Tevens is het niet netjes om in een ander zijn topic jou probleem aan de orde te stellen.

Hé Harmen, werkt jouw Internet Explorer alweer zoals je zou willen, of heb je nog hulp nodig?
Eerder schreef ik al met hetzelfde probleem te zitten.
Ten einde raad - want ik miste de functionaliteit van de Hyperlinks echt heel erg - heb ik een andere internet browser geïnstalleerd: Google Chrome - makkelijk en snel bij Google te downloaden en te installeren.
Bij eerste ingebruikname vroeg Chrome meteen of deze de standaard webbrowser mocht worden en daar heb ik toen voor op Ja gedrukt.
Maar in de praktijk was ik toch niet helemaal tevreden omdat sommige pagina's op mijn schaaksite maar half werden getoond.
Daarom heb ik die in Internet Explorer opnieuw geopend, waardoor deze ook meteen mededeelde niet de standaard browser te zijn, met de vraag of IE 8.0 dit wel mocht worden.
Omdat overschakelen op deze manier echt makkelijk gaat heb ik dáár dus maar weer op "Ja" gedrukt. En sindsdien doet mijn Internet Explorer het weer helemaal zoals gewenst, zoef ik meteen naar de bedoelde internetpagina als ik op een hyperlink in een emailtje klik.

Probeer dit ook eens, succes ermee.
Als je nog iets weten wilt... dan hoor ik het graag.

Met een groet van Pavanos

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan