Link in outl express werkt vaak niet.

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

brbr

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2002
Ik heb vaak dat iemand een LINK met/in outlook express stuurt en dat de link niet reageert.
Hoe kan dat?
p.s. Die linken verwijzen wel degelijk naar een adres!!

Vertel eens wat meer: Wat voor links zijn dat? (ftp:// links, http:// links, https:// links, gopher:// links, file:// etc.)
Daarnaast ook naar wat voor type bestand er uiteindelijk verwezen wordt:
.asp, .htm, .html, .exe, .ppt, .pps, etc.

Ik vrees dat zonder die informatie er niet is uit te halen wat er aan de hand zou kunnen zijn, dus graag wat meer informatie (desnoods even een paar van die links posten op dit forum).

Vermeld ook of die links wél werken als je ze naar het klembord kopieert en rechtstreeks in het adresvak van je browser plakt om te openen.

Succes,

Tijs.

Kijk ook eens bij Internet Explorer, Extra, Internetopties, Geavanceerd, naar beneden scollen, onder Webpagina's bekijken, of er een vinkje staat voor Browseruitbreidingen van derden inschakelen. Zo niet, zet dat vinkje, sluit Internet Explorer af, herstart je PC en probeer het nog eens in Outlook Express.

Hai brbr,

Hieronder vindt u de oplossing voor het probleem in Outlook Express waarin de links niet meer openen:

- Open Internet Explorer
- Klik op Extra --> Internet-opties
- Klik op het tabblad Programma's en klik op de optie Webinstellingen herstellen
- Er opent nu een kadertje betreffende Webinstellingen herstellen, vink hierin de optie "Ook mijn startpagina opnieuw instellen" uit en klik vervolgens op Ja.

Uw webinstellingen zijn ingesteld op de oorspronkelijke standaard waarden van Internet Explorer. Sluit hierna het scherm van de internet-opties af door op OK te klikken.

Hierna zullen ook de links in Outlook Express weer automatisch moeten openen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan