Link naar documenten (lees meer)

Status
Niet open voor verdere reacties.

fotofons

Gebruiker
Lid geworden
2 aug 2007
Ik wil op mijn website een pagina waar ik de eerste regels uit een document wil laten zien en een link maken naar deze documneten via <Lees meer ....>
Wie zet mij op het juiste pad?
Alvast bedankt.

voorbeeld:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nulla nisl purus, pellentesque eu, imperdiet in, elementum at, erat.
lees verder >>>

kan je doen door gewoon <p>Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nulla nisl purus, pellentesque eu, imperdiet in, elementum at, erat. <br /><a href="document.html" target="_SELF">lees verder >>></a></p>

je moet maar kijken wat je target moet zijn _SELF is uit mijn hoofd huidige frame en _BLANK is een nieuw venster

voorbeeld:

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nulla nisl purus, pellentesque eu, imperdiet in, elementum at, erat.
lees verder >>>

kan je doen door gewoon <p>Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Nulla nisl purus, pellentesque eu, imperdiet in, elementum at, erat. <br /><a href="document.html" target="_SELF">lees verder >>></a></p>

je moet maar kijken wat je target moet zijn _SELF is uit mijn hoofd huidige frame en _BLANK is een nieuw venster

Bedankt voor je reactie. Maar dit is niet wat ik bedoelde. De regels uitlezen uit de documenten moet automatisch gaan, omdat deze nl vaak van inhoud veranderen.

Laatst bewerkt:
Om de documenten uit te lezen zal je ze in een database moeten plaatsen.
HTML is slechts een opmaaktaal, die niets "doet" met de inhoud van documenten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan