Link naar emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

Craignethan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 feb 2003
Als ik een link maak van mijn emailadres en daar vervolgens zelf op klik, krijg ik het volgende te zien als geadresseerde: "Je zus" i.p.v. mijn eigen emailadres. Hij verstuurd de mail overigens wel gewoonnaar mij en niet naar m'n zus. Als iemand anders op de link klikt komt wel gewoon m'n eigen emailadres te voorschijn.

Ik heb deze vraag ook gesteld bij PC-Navigator, zie deze link: http://www.pcnavigator.nl/yabbse/index.php?board=10;action=display;threadid=1674 .

Zij konden me helaas ook niet helpen en verwezen me door naar help.mij.

Ik heb Windows XP home en OE6.

Is het "Je zus" ook onderstreepr? Want in dat geval staat jouw adres als "Je zus" in het adresboek en outlook zoekt automatisch naar overeenkomsten. Anderen hebben jouw adres waarschijnlijk niet of op de goede manier in hun adresboek staan zodat zij dat niet krijgen.

Spit je adresboek eens door zou ik zeggen :).

Bingo !! Je bent geweldig, bedankt !

Ik heb mezelf (?) uit m'n adresboek gegooid en het is opgelost !

Doet me altijd weer een deugd als ik een probleem opgelost heb :). Zie het als een reddingswerker: ieder gered mensenleven geeft weer een kick :) :D.
En als mensen er dan ook nog voor bedanken is het helemaal goed ;)

Nou, mensenleven ....

Het scheelt in ieder geval voor een aantal mensen (waaronder die van PC-Navigator) een hoop gepuzzel.

En een bedankje kost niks he !

Geplaatst door Craignethan
Nou, mensenleven ....
[...]
En een bedankje kost niks he !

Twas ook een voorbeeld ;).

Nee, een bedankje kost inderdaad niets zo denk ik er ook over maar er zijn zat mensen hier die zodra ze het antwoord hebben nergens meer te vinden zijn... Is al veel vaker een discussie over geweest ik persoonlijk vind het nogal onbeschoft als iemand niet eens ff zegt of het opgelost is en ff bedankt :) :rolleyes:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan