• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

link naar werkbladen in keuzelijst

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoCompy87

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2006
Berichten
284
Hallo,

Ik heb wéér een vraagje :rolleyes: Ik wil op mijn indexpagina graag een keuzelijst maken (besturingselement). In die keuzelijst moeten de namen komen te staan van medewerkers. Dit komt overeen met de namen van de werkbladen. Als de gebruiker op een naam uit de keuzelijst klikt, wil ik graag dat de gebruiker naar dat betreffende werkblad gaat. Het aantal werkbladen is variabel (komt er een nieuwe medewerker, dan komt er dus een nieuw werkblad). Hoe is dit te maken?

Ik krijg het nog wel voor elkaar om een lijst met werkbladnamen te krijgen. Dit zou ik dan als bereik kunnen gebruiken voor de keuzelijst, maar ik weet niet hoe ik er dan voor zorg dat de gebruiker naar een bepaald werkblad gaat als hij op een naam klikt...

Alvast bedankt!!!
 
Ehh.... wellicht door een lijst met hyperlinks naar de betreffende bladen?
 
Uhm.. ik heb even een heel basaal voorbeeldbestandje toegevoegd.
 

Bijlagen

  • keuzelijstmetlinks.zip
    7,9 KB · Weergaven: 40
Code:
http://www.worksheet.nl/forumexcel/showthread.php?t=55113

Hier zie je een voorbeeld hoe het wel werkt.
 
Beetje late reactie, maar ik denk dat ik er hiermee wel uit moet komen. Dank jullie wel :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan