• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Link niet te openen in Excel 2007

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W10 Pro en W11 Pro
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Waarom kan ik onderstaande link niet openen in Excel en wel een ING link.

Is wel ASN geworden maar de klanten van SNS moeten op die pagina nog de informatie halen.

Maar waarom werkt die link niet. Ik open met FF en de link van ING is geen probleem.

Lijkt mij duidelijk toch??
Ik heb er maar een voorbeeldje uitgenomen d.m.v. power query.
1752352333826.png

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Met dank voor dit ontwerp. Power query ken ik niet.

Helaas is dit de vraag niet. De vraag is waarom werkt die link niet in Excel 2007 en wel in Excel op mijn W11-pc. Erg vervelend. De lay-out van Excel op W11-pc is niet om aan te zien en is zeer moeilijk werken.

over 10 jaar zal er op de wikipedia pagina van excel 2007 een foto van Senso staan als de laatst nog levende excel 2007 gebruiker..

inhoudelijk, ik klikte op de link in de startpost en kreeg ook een leeg scherm te zien, de pagina wilde niet laden. Pas nadat ik een refresh deed werd er een pop-up geladen waarbij ik eerst cookies moest accepteren voordat ik de pagina te zien kreeg

je browser herkent niet dat je in het verleden al cookies hebt geaccepteerd als je vanuit Excel 2007 de link opent. vermoedelijk omdat excel 2007 daarvoor een andere methode / protocol gebruikt dan de nieuwere versies..

Het feit dat de pagina pas goed leesbaar is nadat je cookies accepteert is dan weer een keuze van ASN/SNS

Ja, erg leuk bedacht.

"over 10 jaar zal er op de wikipedia pagina van excel 2007 een foto van Senso staan als de laatst nog levende excel 2007 gebruiker.."

Je hebt volkomen gelijk. Echter 10 jaar zal ik niet meer halen.

Terug
Bovenaan Onderaan