link opent niet volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taalkring

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Beste mensen

Het gaat hier om een computersysteem met win98se en internet exploerer 6.o

Via favorieten kan ik elk willekeurige internet pagina openen maar als ik op een pagina een link aanklik die openet in een ander venster dan opent het venster wel maar de op pagina wordt niet geladen.

Hoe kan dat?
Kan iemand mij helpen?

Groeten Taalkring

In combinaties van Win98/IE 6.0 is het bijna altijd een Oleaut32.dll versieconflict.

Ga naar Start/Uitvoeren en type SFC, gevolgd door een klik op OK of door ENTER. Vervolgens kies je voor de optie "Een bestand van de Setup-diskette uitpakken", type bij 'naam' oleaut32.dll, en klik op OK.

Bij 'terugzetten vanuit', kies je de plaats waar je Windows installatie cabs staan, dus plaats de Windows CD-Rom in de drive, en type bijvoorbeeld D:\Win98, of blader er naartoe.
Het bestand moet terechtkomen in C:\Windows\System.
Het wordt automatisch door het programma uitgepakt.

Daarna moet je even opnieuw opstarten.

Opgelet: maak eerst even een kopietje van je huidige Oleaut32.dll, en bewaar dat buiten de Windows\System map.

bedankt

Beste Kleinkramer

Bedankt voor je tip.
Het lag inderdaaad aan het oleaut32.dll bestand.

Groetjes OB "de Taalkring"

Ik ook

Ik had hetzelfde probleem maar ik heb het opgelost door middel van het opnieuw registreren van de dll's. nu opent hij er bepaalde wel en bepaalde niet. Met name bepaalde java scripts pakt hij niet. Dan gaat hij naar de zogenaamde "About:blank" pagina.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan