• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Link paste spaecial zonder celwaarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

sandernoteborn

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2006
Ik probeer door middel van een special paste een link te kopieren naar een andere sheet. Dit is me ook gelukt alleen als er geen waarde in de cel staat dan geeft excel de waarde 0. Dus als ik in de andere sheet mijn link paste dan krijg ik in de lege cellen de waarde 0.
Ik wil dat hij net zoals in het orgineel niks weergeeft.

Iemand een idee want door middel van mijn cell format kan ik er weinig aan doen. Ook het gebruiken van een conditional format als: cell=0 dan wit lettertype werkt helaas niet... Werkt wel maar heb er niks aan omdat er bepaalde cellen met een grijze pattern in de rij voorkomen waardoor bijvoorbeeld een wit lettertype ook weer opvalt!

Iemand een idee hoe ik een lege celwaarde na een special link past ook leeg kan houden en geen 0?

Alvast bedankt!

Waarom niet simpelweg

=IF(Sheet1!$A$1=0;"";Sheet1!$A$1)

voor een link naar cel A1 op blad Sheet1?

Het ging om rijen waardes die mee moeten veranderen en direct gelinkt zijn aan de andere sheet. Het betreft een uitgebreide kalender. In de ene sheets is er sprake van een vertiocale kalender en de andere is een horizontale. Ik heb de waardes per maand gekopieerd en getransposed! Hierdopor werkt het wel makkelijker lijkt mij.

Mijn probleem is nu opgelost. Ik had de weekendkolommen grijs van kleur gemaakt waardoor een witte nul op deze kolommen wel zichtbaar was. Ik heb nu de weekendcellen gewoon een aparte confitional format gegeven indien waarde 0....

Dus bj deze opgelost...

Toch bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan