Link script

• Onderwerp starter Onderwerp starter York
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

York

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 nov 2001
Ik heb op het moment een linksysteem alleen stuit ik op het volgende probleem.

Websites die linken naar mij met hun unieke link naar mij toe komen uiteindelijke uit op de hoofdpagina waar alle links verzameld staan (de top 20), nu is het alleen de bedoelding dat de unieke link niet naar de top 20 linkt maar naar de hoofd website, iemand enig idee hoe dit moet?

code

het zou allemaal een pak sneller gaan moest je script even meegeven ;-)

Geplaatst door York
Websites die linken naar mij met hun unieke link naar mij toe komen uiteindelijke uit op de hoofdpagina waar alle links verzameld staan (de top 20), nu is het alleen de bedoelding dat de unieke link niet naar de top 20 linkt maar naar de hoofd website, iemand enig idee hoe dit moet?
Moet dit duidelijk zijn ? Ik snap er namelijk niets van. Heb je geen apart PHP-bestand waarnaar men moet linken, dit bestand kan je dan ook doorsturen naar de hoofdpagina.

@JPEETJE als ik hem doorstuur dan telt die de inkomende hits niet meer, dat moet wel gebeuren.

Ik heb het gehele script als bijlage toegevoegd.

Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost :thumb:

Jippie :)

En de oplossing was ?

*had geen zin die .rar (inmiddels weggeedit) te doorzoeken naar de oplossing nee, kep meer te doen, voor zulke dingen krijg ik betaald joh :)*

Oplossing was:

In het bestandje inhits location veranderd, eerst ging die naar de opgegeven url in het config bestand, heb dat even aangepast naar de doel url en voila.

Ieder bedankt voor de moeite :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan