Link Sys G24 GHZ

Status
Niet open voor verdere reacties.

keesbroers

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Ik gebruik, kabel, met Windows XP Prof. Symantic firewal. Met een linksys g54ghz.
Mijn router werkte ruim een jaar zonder problemen.. Terwijl ik gister aan het werk was op internet verscheen in een venster (rechts onderin): DV201AM.
Geruime tijd bleef de verbinding.Sindsdien kan ik niet meer op internet.Er komt eerst ''detecting proxy server'', daarna heel snel windowsys32.ghdoc.dll.
Daarna nog iets uit windowsys32, maar te snel om te lezen.Maar woord ''error' zit erin.
De router verbinding geeft 54mpm excelent maar krijg alleen kan pagina niet vinden.
Hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb begrepen dat andere mensen hier ook last van hebben.

Met dank

Laatst bewerkt:
Klik met de rechtermuisknop op het Draadloze Netwerkicoon rechtsonderin.
Selecteer "Beschikbare draadloze netwerken weergeven" en selecteer dan jouw eigen netwerk.
Dan zou je weer op je eigen verbinding moeten zitten, wij hebben dit namelijk vroeger ook wel eens gehad.

Je PC probeert verbinding met een ander netwerk te maken via een DavoLink router (Tele2)

Hartelijk dank voor deze tip, maar ik heb dit al enige malen geprobeerd zonder succes.
graag meer hulp.
dank

Laatst bewerkt:
Klik met de rechtermuisknop op het Draadloze Netwerkicoon rechtsonderin.
Selecteer "Beschikbare draadloze netwerken weergeven" en selecteer dan jouw eigen netwerk.
Dan zou je weer op je eigen verbinding moeten zitten, wij hebben dit namelijk vroeger ook wel eens gehad.

Dit blijkt niet te werken. Heb je nog andere tips voor me?

Je PC probeert verbinding met een ander netwerk te maken via een DavoLink router (Tele2)

De vraag is hoe kom ik van deze verbinding af?
Ik heb al drie keer een nieuwe verbinding gemaakt maar deze DV201AM blijft
er staan met excelent verbinding maar verder geen internet verbinding.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan