Link Tekst van een plaatje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leon25

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2007
Linktekst van een plaatje : hoe kan ik de linktekst bevriezen om het te kunnen lezen als deze normaal snel weer verdwijnt ? Of eventueel copieren naar kladblok ? Is het in te stellen ?

En hoe werkt het met Mozilla Firefox ?

Dank voor antwoord, Leon25 :cool:.

Ermmm waar gaat dit over?

linktekst? Wat moge dat zijn?

aha ja de linktekst dat gaat zo : als ge de muispijl op een foto zet in een html pagina van een site dan ziet ge vaak een tekstje opduiken. das wat ik bedoel. deze tekst gaat snel weer weg, hoe kan ik deze tekst 'vasthouden' ;)?

Even in de bron van de site duiken, de juiste afbeelding zoeken en kijken wat er bij alt= staat.

klopt das bekend maar bij zeer grote pagina is het moeilijk tenzij je zoeken inschakelt ( in het html de brontekst ) indien je een deel vd linktekst onthouden hebt en ingeeft. maar ik meende dat er ook een methode is die je in een seconde exact de linktekst geeft ..... misschien dat die methode er niet is ..... :confused:

Dat hij meteen opspringt wanneer je er overheen gaat komt meestal door een javascript welke een soort van pop-upboxje aanroept waarin dan die tekst verschijnt.

Standaard echter hoort de omschrijving in het alt= gedeelte van een afbeelding. Mijn ervaring is dat IE er erg lang over doet, als hij hem al weergeeft. Firefox is hier iets sneller mee en met Safari (native op een Mac, dus niet de Windows versie) is het meestal na een seconde.

hier doet IE vrijwel meteen de linktekst tonen maar laat het maar enkele seconden in beeld : men zou die tijd moeten kunnen verlengen :)!

en mozilla firefox doet hier helemaal niks tonen, ik wel niet alle plugins actief dan

Niemand die weet of de lintekst bevroren kan worden zonder in de broncode te gaan ( het HTML ) ?

eenmaal, ander maal ..... :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan