• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

link tussen excel op pc en excel in teams

Status
Niet open voor verdere reacties.

sirpatje

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2020
Beste mensen,

Deze is waarschijnlijk een beginnersvraag en zeer simpel op te lossen.

Ik heb een dienstrooster die ik bijhoud op mijn computer in excell voor 17 mensen.
Ik ga deze ook in teams steken waar iedereen zijn eigen rooster kan bekijken.
De privé kanalen zijn aangemaakt in teams.(enkel lezen)
Hoe link ik nu mijn excell bestand zodat als ik het rooster op mijn computer aanpas deze automatisch in teams mee aangepast wordt.
Moet ik een kopie maken, in teams steken en deze op een of andere wijze linken?

Mvg

Als je vanuit Teams je bestanden bewerkt, dus in een online omgeving, zouden de aanpassingen direct voor iedereen zichtbaar moeten zijn.

Beste,

Bedankt voor het antwoord maar ik weet nu nog altijd niet als ik een copie moet maken van elk bestand en als en hoe ik deze moet linken.
Ter verduidelijking er zijn 17 excell werkbladen die in teams komen. Op mijn computer staat er een werkboek met de 17 verschillende werkbladen in, die bij iedereen persoonlijk in hun teams komen.

Mvg

Teams bestanden staan op Sharepoint, dus daar moet je dan jouw bronbestand ook plaatsen en dan van daaraf de links maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan