• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

link verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vlotter33

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2014
Beste,
Ik heb meerdere lijnen, die gelinkt zijn aan andere documenten.
Er zijn enkele lijnen, waar in de link de naam van het document nog OK is, maar waar eerder de naam van de tab stond staat nu "#VERW'!.
Normaalgezien is dit wanneer de naam van de tab veranderd is of verdwenen is. Maar de tab is niet van naam veranderd en ook niet verdwenen.
Wat is de oorzaak dat nu in al die cellen #VERW! staat?
Alvast dank

de tab is niet van naam veranderd en ook niet verdwenen.
Maar de cel op het tabblad waarnaar verwezen wordt is waarschijnlijk wel verwijderd...

PS wat is een lijn? (of bedoel je een rij...)

Inderdaad, een rij.
Ik heb de cellen en het tabblad gecheckt en die staan nog ok.
Kan het eventueel iets te maken hebben met het feit dat beide docs op een shared drive staat R...? Maar dan zouden toch alle linken moeten verdwenen zijn en niet enkel een paar documenten, waaruit mijn doc zijn info haalt via formule?!?
1e x dat ik zoiets meemaak...

Toch zullen de cellen waar naar wordt verwezen verwijderd zijn. Uiteraard zijn ze er nog omdat je cellen niet zichtbaar kan verwijderen.

Tik eens in A1 bijvoordbeeld =Vandaag()
Nu in B1 =A1
Klik nu met rechts op A1, kies voor Verwijderen..., klik op Cellen naar boven verplaatsen en klik op Ok.
Je zal nu in B1 #VERW! zien staan terwijl A1 er uiteraard nog wel is.

Zoiets moet er dan in je document gebeurd zijn.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan