Linken aanklikken uit Outlook Express werkt traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

happyrataplan

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2004
Hoi allemaal,

Ik werk met OE 6 en gebruik Firefox 3.0.3 en IE7.

Ik heb onlangs SP3 geïnstalleerd (weet niet of dit er iets mee te maken heeft), maar sindsdien als ik een link aanklik in mijn Outlook, moet ik verschrikkelijk lang wachten eer ik de desbetreffende pagina open krijg.
Hetzelfde met programma's op mijn pc.
Word start ook al zo traag op en sommige programma's waar ik mee aan het werk was en ik schakel die uit en ik wil ze opnieuw gebruiken zie ik alleen 1 seconde het zandlopertje verschijnen maar het programma start niet op.
Alleen de pc afsluiten en opstarten helpt om het programma opnieuw te gebruiken.
Het progje Pando die kan ik ook maar 1 keer gebruiken maar als ik de pc afsluit komt er een pop-up zodat ik Pando.exe zelf moet afsluiten want die is nog actief ????

Weet er iemand van jullie hier raad of advies mee ???:confused::confused::confused:
Heb pc al online laten scannen op virussen en spyware.
Mijn actieve antivirus is Norton 360 Premier Edition.

Alvast bedankt voor jullie hulp, Claudia.

Probeer het volgende:

Download, pak in zijn geheel uit, en start: dial-a-fix
Vink alles aan, en druk op Go.
Het proces erna kan lang duren, dus geduld is gevraagd.

Hopelijk gaat het dan beter met je systeem.

Tijs.

Heb het gedownload ;-)))

Probeer het volgende:

Download, pak in zijn geheel uit, en start: dial-a-fix
Vink alles aan, en druk op Go.
Het proces erna kan lang duren, dus geduld is gevraagd.

Hopelijk gaat het dan beter met je systeem.

Tijs.

Zo, staat op bureaublad.
We zullen even kijken wat het heeft :p
Hoop dat het lukt

Groetjes Claudia

De linken doen het weer ;-)))))))))))))))))

Zo, staat op bureaublad.
We zullen even kijken wat het heeft :p
Hoop dat het lukt

Groetjes Claudia

:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Hij doet het bij Firefox, de andere dingen heb ik nog niet kunnen controleren,
want heb hier een peutertje rondlopen van bijna 3 jaar en die is een beetje verkouden en heeft momenteel veel aandacht nodig :p
De eerste link die ik aanklikte die ging nog wat traag, maar de tweede die sprong bijna mijn scherm uit :p:p:p:p:p
HARTELIJK DANK VOOR DE FANTASTISCHE HULP, je weet echt niet hoe dankbaar ik ben :D:D:D:D:D
Je weet misschien ook niet hoe dat kan komen en wat heeft dat programmaatje allemaal gerepareerd ? Veel kan ik zo op het oog zien, maar er zijn sommige dingen bij wat nog echt latijn is :o:o:o

Vele dankbare groeten van Claudia :D

De precieze oorzaak van de problemen kun je met dial-a-fix niet achterhalen (tenzij met het gebruik van de verschillende hulpmiddelen die daarin zitten iets mis gaat, dan is het zinvol om het dial-a-fix logbestand te bekijken).
Dial-a-fix is echt gericht op het oplossen van problemen die in de loop van de tijd in XP systemen kunnen kruipen.
Feitelijk is dial-a-fix een verzameltool van allerlei tips & trucs die XP-experts (en Microsoft) in de loop van de tijd bedacht hebben voor allerlei problemen.

Omdat je problemen raakvlakken hadden met van alles en nog wat heb ik je alle reparaties laten uitvoeren.

Fijn dat het allemaal geholpen heeft! :) Je zou kunnen overwegen om naar de maker van dial-a-fix een paar euro's of dollars over te maken via PayPal (link).

Tijs.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan