linken aanklikken

Status
Niet open voor verdere reacties.

klopmanb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2011
wie o wie kan me helpen?
Sinds kort overgegaan op UPC, weet helemaal niet of het daar mee te maken heeft? Wat is er loos?

Als we een mail (Outlook) binnenkrijgen waarin een link staat en klikken deze aan, verschijnt een pop-up met de mededeling "deze bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen, neem contact op met de systeembeheerder" Dit is gekomen na wijziging van het beveiligingspakket McAffee, AVAST (tijdelijk - 2 weken) en nu het beveiligingspakket van UPC.
Geen idee of dit met de beveiligingsprogramma's te maken heeft.
Avast en McAffee zijn verwijderd via configuratiescherm, programma's en onderdelen, verwijderen.
Soms wordt ook in een pop-up gegeven "invoegtoepassingen aanpassen" hoe moet dit in Outlook

Wie kan me helpen.

Hoi,
welkom op Helpmij.nl
Geef zoveel mogelijk info over je pc e/o laptop (merk/type e/o model/serienr. en welke versie besturingssysteem).
Geef ook evt. aan welke antivirussoftware e/o internetsecurity aanwezig is.
Wanneer is je probleem ontstaan, na een update, download, installatie v.e. programma of zomaar ineens?
Geef aan wat je zelf al hebt geprobeerd om het probleem op te lossen.
Succes verder met je vraag (dit is een standaard tekst)
Edit: Je hebt het over Microsoft Office Outllook? (2003,2007,2010?)
Heb je zelf invloed op het beveiligingspakket van UPC ? M.a.w. kun je daar zelf wat aan veranderen/instellen?
neem contact op met de systeembeheerder
Avast is trouwens ook gratis verkrijgbaar en ik ben er zelf heel tevreden over.

Laatst bewerkt:
Hoi,
Ik was even aan het zoeken en kwam hier terecht. Ik heb n.l. ineens hetzelfde probleem. Ik kan in geen enkele e.mail links openen. Kan het te maken hebben met de laatste beveiligingsupdate voor Outlook 2007? (KB2508979)
Ik werk op een Aspire X3910
MSOffice2007 en heb outlook als enigste mailprogramma.
Ben pas overgestapt van Karspersky naar Microsoft security Suite (ongeveer 2 weken)
Ik heb gisteren pas gemerk van dit probleem, want ik heb een paar dagen in de lappenmand gezeten, dus nauwelijks achter de PC gezeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan