• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Linken en filteren naar volgende blad

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerbendijk

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 mei 2010
Hallo,

Ik wil graag een verwijzing en filtering maken naar een volgend blad.

Stel: op blad 1 is een bestelformulier met verschillende producten van uiteenlopende leverancier.
Op de bladen daarop wil ik graag per blad een overzicht wat besteld moet worden per leverancier.

Dus:
blad1 is invulblad met alle te bestellen producten
blad 2 is overzicht te bestellen onderdelen bij leverancier x (wat voortkomt uit blad1)
blad 3 is overzicht te bestellen onderdelen bij leverancier y (wat voortkomt uit blad1)
etc....

Alvast vriendelijk bedankt voor info!! Groeten Gerben

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik wil graag een verwijzing en filtering maken naar een volgend blad.

Stel: op blad 1 is een bestelformulier met verschillende producten van uiteenlopende leverancier.
Op de bladen daarop wil ik graag per blad een overzicht wat besteld moet worden per leverancier.

Dus:
blad1 is invulblad met alle te bestellen producten
blad 2 is overzicht te bestellen onderdelen bij leverancier x (wat voortkomt uit blad1)
blad 3 is overzicht te bestellen onderdelen bij leverancier y (wat voortkomt uit blad1)
etc....

Alvast vriendelijk bedankt voor info!! Groeten Gerben

Is er niemand die mij een beetje op weg kan helpen? Ook al is het alleen maar een verwijzing naar een site waarop dergelijke problemen worden beschreven!

Bedankt!

Hallo Gerben,

Klik op de knop bestellen en op de volgende bladen worden de orders per leverancier geselecteerd.

Gr,

Joske

Bijlagen

Dit volstaat
Code:
Sub Bestellen()
    With [Bestelformulier!A7:J17]
        .AdvancedFilter xlFilterCopy, ['Leverancier A'!A1:J2], ['Leverancier A'!A4:J4], False
        .AdvancedFilter xlFilterCopy, ['Leverancier B'!A1:J2], ['Leverancier B'!A4:J4], False
    End With
End Sub

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan