linken maken in google

Status
Niet open voor verdere reacties.

syncursist

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2006
Gezien de ruimte die ik momenteel bij mijn betalende host heb stilaan opgebruikt geraakt ben ik op zoek gegaan naar een gratis host als aanvulling op mijn huidige website. Zo kwam ik bij bij Google-pages terecht. Probleem is dat je heel beperkt bent in layout.
Je kijgt wel enkele eenvoudige basismodellen waarmee je je website kan ontwerpen.
Ik vind echter niet hoe ik een link kan maken die verwijst naar een ander frame in dezelfde pagina. Ik bedoel dus wat ik normaal in html code als volgt maak: <a href="bestandsnaam.htm" target="naam van het frame">tekst van de link</a>. Ik vind ook nergens de naam van de frames die Google in de modellen gebruikt. Ik stelde mijn vraag reeds bij Google maar kreeg tot hiertoe nog geen antwoord. Heeft iemand van jullie ervaring met Google-pages? Of kan iemand mij een andere goede gratis host aanraden?
Met dank bij voorbaat.

Als je in Google Pages een pagina hebt aangeklikt, en je gaat in het venster staan waar je de link en/of "name" wilt maken, dan kun je rechtsonder op 'edit html' klikken. Vervolgens kun je daar de html codes invoeren. Ik weet echter niet of het ook daadwerkelijk werkt.

linken in google

Bedankt Keunes voor je reactie. Dit had ik ook al gevonden. Probleem is dat ik de html-code niet kan zien van de framepagina, ik kan daar dus ook niet verwijzen naar de naam van de frames. Misschien weet iemand nog een tip? Dank bij voorbaat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan