linken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lucas231

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2008
goede middag

als ik een link aanklik wordt ik niet doorverwezen.
heb mijn pc opgeschoond maar waarschijnlijk te drastisch
hoe ktijg ik dit weer goed

gr. lucas

XP of Vista?

Je zou een systeemherstel kunnen proberen als eerste.

Heeft u Internet Explorer 6 problemen?

Ik kan de mogelijke oplossing niet beter uitleggen dan op http://www.techimo.com/forum/t40438.html Het zou wel mooi zijn wanneer dit alles in één keer oplost. Zie de Engelse tekst onderaan in dit bericht om de DLLs eventueel opnieuw te registreren.

Een andere mogelijke oplossing bij XP, die u eerst zou moeten proberen is om in Verkenner naar het Extra menu te gaan en op Mapopties te klikken. Gebruik de Bestandstypes tab en kijk welk programma daar staat bij URLs. Er staat Internetsnelkoppeling naast. Selecteer die regel. Klik op de knop Geavanceerd rechts onderaan. Selecteer in het nieuwe venster bij Acties de regel met Open. Klik op de knop Bewerken. De toepassing die voor de actie wordt gestart is: rundll32.exe ieframe.dll,OpenURL %l Bij DDE gebruiken moet een vinkje staan. Bij toepassing staat: ieframe Bij Onderwerp system.

Is de zaak dan nog niet opgelost, vertel ons dan met welk programma u de computer heeft opgeschoond, wij doen het daarmee dan niet meer. Kies een systeem herstelpunt bij Start, Alle Programma's, Bureau-accessoires, Systeemwerkset en Systeemherstel. Zet het systeem dan terug naar een punt dat het nog werkte.

**************************************************************************************************

Quit all programs that are running.

Click Start, and then click Run.

Type regsvr32 urlmon.dll , and then click OK.

When you receive the DllRegisterServer in urlmon.dll succeeded message, click OK.

If this does not resolve the problem, repeat for:
regsvr32 Shdocvw.dll
regsvr32 Msjava.dll
regsvr32 Actxprxy.dll
regsvr32 Oleaut32.dll
regsvr32 Mshtml.dll
regsvr32 Browseui.dll
regsvr32 Shell32.dll (Windows XP and Windows 2000 only)

(NIOTE: There has to be a blank space between the "2" in regsvr32 and the first letter of the file name.)

Get your links to work in IE first, then see if the problem is correct in Outlook Express.

***************************************************************************************************

ikgebruik XP
als ik systeem herstel gebruik ben ik dan alles kwijt????????
gr. lucas

Nee, dan ben je niet je documenten kwijt.
Hooguit programma's die je de desbetreffende datum hebt heb geïnstalleerd.

Ga gewoon terug naar de datum waarop alles nog goed werkte.

hier zijn we weer
heb systeem herstel gedaan en de linken werken nu weer
niet zo mooi is dat ik nero 8 nu kwijt zal het dus opnieuw mnoeten inst.

bedankt voor de moeite en vlotte reactie.
groetjes.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan