linker boxje geeft nauwelijks geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

marc jansen

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2004
hey ik heb vraagje:

ik heb al langere tijd last van en dacht nu ga ik dr is achteraan,

ik heb een trust 1600p 2.1 soundforce luispreker set.. en de subwoofer werkt goed mn rechter boxje ook, alleen linker boxje maakt (ik dacht eerst geen geluid, maar als ik rechter uitzet en volume heel hoog zet hoor je wel klein btj geluid uit de linker komen) heel weinig geluid...
kheb boxje open geschroeft maar weet niet wat er verkeerd aan is alles zit vast en op zn plek... en in alle opties zit het voglens mij ook wel goed met het linker en rechter balans van het geluid.
Is het boxje stuk of valt er wel iets aan te doen, en wat dan? :confused:

alvast bedankt..

Heb je de "boxjes" ook al een keer omgeruild.
Rechts naar links.
Heb je al eens andere "boxjes" geprobeerd?
Wanneer andere "boxjes" het ook niet doen aan de linkerkant, is het een instelling of een probleem met je geluidskaart.

als ik de linker in rechter uitgang doe doet ie het wel.. btj gebrekkig maar dat komt miss omdat ik mee heb zitten prutsen net... mn goede rechter boxje doet het niet dus miss heeft het iets met kastje te maken waar ik ze dan in plug... of met geluidskaart ja het ligt dus neit aan boxje zelf.. nog wat tips..?

Nu snap ik je even niet.
Doen ze het nu wel of niet alle twee?
Je zegt dat de rechteruitgang het wel doet.
Doen alle twee die "boxjes" het nou op die rechteruitgang of niet?

ja op de rechter uitgang doen ze het allebei, op de linker geen 1 vn beide...

hoe wil je eigelijk sowiso die dingen gaan omwisselen?? je hebt toch maar 1 geluids ingang?
heb je naar je instellingen gekeken?

ik heb zown eenjtuh:

63772.jpg

op dat kleine kastje naast de sub.. de 2e vn links, daar heb je een linker en een rechter uitgang in, de linker doet het niet.. alleen de rechter, nu komt dat dus dat kastje stuk is of geluidskaart zit niet goed..? en welke instellingen meot ik anders kijken? bij configuratiescherm.. staan de rechts links balansen goed enzo.

lollige zei:
hoe wil je eigelijk sowiso die dingen gaan omwisselen?? je hebt toch maar 1 geluids ingang?
heb je naar je instellingen gekeken?
nee.. ik heb zelf ook de zelfde zet en er zit een kastje bij waar de stekkers in gaan en waar je de Bass en Treble en de volume kan regelen maar ik denk dat gewoon je Linker poort kapot is..(de gene waar achter staat(L Speaker out)
als je nog garatie hebt zou ik er ff mee terug gaan en anders een nieuwe kopen zo duur was tie vast niet...:P (mijne was 1,5 jaar geleden 30 euro) en hij doet het nog super:D

okej chill, er is alleen 1 probleem..

ik koop wel gwn helemaal nieuwe.. ik ging net het kastje proberen open te maken en voorkant af te halen.. 1ste keer ging goed.. 2e keer nam ik de volume knop + variabele weerstand wat erachter zit mee vnaf de printplaat :rolleyes: whahaha nu moek maar ff met mn goedkope koptelefoon doen en als ik geld heb tof setje opnieuw halen.. ik kan niet zonder fyne muziek en mooi geluid met fyne bass achter de pc zitten :(...

iig bedankt allemaal als de voglende keer linker kant weer niet doet dan horen jullie het nog wel..:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan