linker muis doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

AtLaNtIs

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2003
heej allemaak,

ik was voor een oom ff norman aan het instaleren, en ad aware en msn 6.1. allemaal leuk en aardig maar de pc geeft nou om de ongeveer 2 minuten een foutmelding (zie bijlagen) ook doet de linkermuis het helemaal niet meer.

ik heb al 1 keer systeem herstel gedaan en dat holp niet. ik kijk dalijk of het nog een keer kan. wie weet hoe dit op te lossen is?

//edit
de foutmelding heeft iets te maken met ZANDA.exe en ZANDA.cpp ik zal dalijk nog eens proberen een screenie te uploaden, moet nu eerst ff weg.

Scan eens online op virussen: http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
Scan ook nog eens met Norman in veilige modus. Bij het opstarten van je pc meteen op F8 achter elkaar blijven drukken, vervolgens krijg je een menu op je scherm en daar kan je kiezen voor veilige modus. Zet wel je System Restore van tevoren uit en na de scan weer aan aan als je XP draait. Rechtsklik op Mijn Computer en kies Eigenschappen, tabblad System Restore en aldaar System Restore (Systeemherstel) uitvinken. Ben je wel je herstelpunten kwijt maar waarschijnlijk ook het virus.

Hou deze optie ook in het achterhoofd: -->Helpmij tegen spyware offensief<-- :)

srry ging fout ff opnieuw proberen

ok dat lukt dus niet. dit is de error die nu overigens om de 1 minuut komt.

an unexpected error occured in Norman Virus Control.

Module: ZANDA.exe
Time Stamp: Mon Aug 6 13:03:14 2001:)
Error code: 00000002
Error text: No error text found

het enige dat ik kan is close klikken maar klikken werkt niet dus ik moet enteren
:)

Laatst bewerkt:
:o die fout meldingen zijn raar maar ik kan nou muizen want ik heb links met rechts omgedraaid. maar het lijkt me niet dat de muis kapot is want die meldingen kreeg ik eerst niet.

Bijlagen max. 100 KB, stuur fout anders even via MSN (zet ik hem wel op het forum ofzo).

XP home/ pro? Juiste versie Norman erop? Onlinevirusscan gedaan?

En als je nou gewoon Norman deïnstalleerd? Desnoods dmv. systeemherstel. Neem een flinke datum ervoor, voor al je installaties het liefst.

Ga daarna een online scan uitvoeren.

attachment.php

Bijlagen

• normanfout.jpg
    normanfout.jpg
    20,7 KB · Weergaven: 58
Geplaatst door AtLaNtIs
an unexpected error occured in Norman Virus Control.

Module: ZANDA.exe
Time Stamp: Mon Aug 6 13:03:14 2001:)
Error code: 00000002
Error text: No error text found
Ik zou toch ff een Hijack this log neerzetten in de link van Gezina.
Zie o.a hier;
http://www.computing.net/security/wwwboard/forum/8295.html

Probeer ook Norman te verwijderen en opneiuw te installeren als je Spyware/virus vrij bent.

@ crash de melding komt sinds ik vanmiddag norman heb geinstaleerd.

@XP_PC ik ben al aan het scannen

het is XP pro

Geplaatst door AtLaNtIs
@ crash de melding komt sinds ik vanmiddag norman heb geinstaleerd.
Dan is die Norman niet goed of je hebt nog "beestjes" in die pc.:(

XP_PC hier! (hulp op afstand)

Resultaat housecall: geen virussen....

Nu even sysherstel doen dan maar :)...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan