Linker muisknop werkt niet goed meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Suus88

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 okt 2011
Hee allemaal,

Ik heb een Samsung laptop en sinds een tijdje doet de linker muisknop het niet goed meer. De rechter knop werkt prima, en ook dat touch gedeelte werkt zoals normaal. Heel erg irritant dus, want soms moet ik 10 keer op iets klikken voordat er ook daadwerkelijk iets gebeurd. Ook gek - soms doet ie het perfect, soms doet ie het helemaal niet. Het wisselt soms een paar keer per dag.

Wat ik nu denk is dat ie misschien teveel gebruikt is, dus gewoon kapot ofzo? Kan dat? Kan ik er nog iets aan doen of moet ik een losse muis gaan kopen?

Het komt trouwens niet door drinken of eten etc..Maar ik zat er toch aan te denken om eronder schoon te maken, misschien dat er stof zit..Is dat mogelijk?

Bedankt in ieder geval voor het lezen, ik hoop dat iemand een oplossing weet :)

Nee ik heb helaas geen andere muis..Ik wil er morgen een gaan kopen, want dit is ook geen doen. Maar ik neem aan dat dat wel gewoon zal werken, aangezien het volgens mij geen probleem is met de hele muis, maar alleen dat knopje.

Kan je me vertellen hoe ik het schoon kan maken?

Schoonmaken kan door bij een optische muis flink in de leesopening te blazen.
Een gewone muis kun je openschroeven en de bal en de wieltjes met een watje respectievelijk een wattenstaafje schoonmaken.
Ik zou toch even kijken of je een muis kunt lenen om te testen

Het is een laptop, dus het is de laptop muis :) Denk dat ik inderdaad even een muis van iemand moet lenen. Bedankt in ieder geval :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan