Goed, ik heb sinds kort 4 boxen(2 zitten ingebouwd in mijn monitor en twee gewoon los) en ik probeerde een beetje een surround sound te creëren
. Maar het draadje van mijn rechter box is net iets te kort om volledig aan mijn rechter kant te zetten, dus heb ik de rechter box links van mij gezet en visa-versa. Nu vroeg ik mij af... - aangezien ik in games het geluid links hoor wanneer het eigenlijk rechts hoort te zijn - of ik het linker en het rechter kanaal van mijn boxen om kan draaien zodat het wel weer gewoon klopt?
De computer speelt het rechter kanaal dus wel af vanaf de rechter speaker en het linker kanaal vanaf de linker, maar kan ik dit ook de een of andere manier omkeren?
Het is niet een groot probleem als dat niet mogelijk is natuurlijk, alleen het zou leuk zijn als het wel kon:thumb:

De computer speelt het rechter kanaal dus wel af vanaf de rechter speaker en het linker kanaal vanaf de linker, maar kan ik dit ook de een of andere manier omkeren?
Het is niet een groot probleem als dat niet mogelijk is natuurlijk, alleen het zou leuk zijn als het wel kon:thumb: