Linkervak map "mijn documenten" aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valthère

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2002
Hi there,

Vraag 1:
Weet iemand hoe je best de "andere locaties" die standaard in je map "mijn documenten" staan kunt wijzigen? Ik heb enkele mappen die ik hierin zou willen plaatsen zodat ik sneller kan werken, maar vind hier niet de werkwijze voor.

Hetgeen evengoed voor me zou werken is de standaardmappen in het startmenu naar mijn muziek, mijn afbeeldingen, etc.. te wijzigen of aan te vullen met mijn werkmappen.

Vraag 2:
In het startmenu van mijn XP heb ik sinds geruime tijd geen uitvouwsnelkoppeling naar mijn favorieten. Mogelijk heb ik die er per ongeluk afgegooid, maar ik weet niet hoe deze terug er op te plaatsen.

Iemand enig idee?
Grtz.

Laatst bewerkt:
Hey Gezina,

Bedankt voor je uitleg over de favorieten, 't werkt perfect.

Nog openstaande vraag :
Vraag 1:
Weet iemand hoe je best de "andere locaties" die standaard in je map "mijn documenten" staan kunt wijzigen? Ik heb enkele mappen die ik hierin zou willen plaatsen zodat ik sneller kan werken, maar vind hier niet de werkwijze voor.

Menu start is toch niet zo interessant om te veranderen, anders wordt het wat onoverzichtelijk!

Iemand nog een idee voor de map 'mijn docs'?
Grtz

Je wilt dus mappen toevoegen aan “Andere locaties” in de maptaken?
Zo ver als ik weet is daar geen snelle standaard tweak voor te vinden om daar iets toe te voegen.
Wat je wel kan doen zelf mappen of programma’s toevoegen aan je rechts klik context menu.. Das niet zo moeilijk, althans indien je weet hoe het register aan te passen, dit werkt heel erg goed en heb zelf ook enkele handige aanpassingen daar gemaakt.
21vnv5

Hier onder staan wat links over, hoe en waar je deze aanpassingen moet maken..

http://www.theeldergeek.com/forum/index.php?showtopic=7793&hl=

http://www.theeldergeek.com/forum/index.php?showtopic=7622&hl=

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan