Linkpartners gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

ajaxboy

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2009
Hallo helpmij'ers. Ik heb een nieuwe webiste spaarprogramma.tk en ik zoek Linkpartners. Het is een nieuwe website dus nog niet zo groot enzo maar dat komt nog wel (denk ik ;). Wie zou er Linkpartner willen worden?

Laatst bewerkt:
TS: Denk je nou echt een site met een TK domein en die er zo uit ziet ooit geld gaat genereren. Misschien hard, maar wel realistisch.

Tja ik ken genoeg Mensen waarbij het zo gelukt is en mijn Website is net 1dag oud hij is nog niet af.

Laatst bewerkt door een moderator:
Noem dan eens een succesvole TK site? En van affiliate marketing wordt maar 1 iemand rijk en dat is het affiliate bedrijf. Maar ik wens je succes. Je mag me komen uitlachen als je je eerst ton verdiend hebt.

Plaats maar weer een bericht op helpmij en ik zal mijn verlies toegeven.

Of ben ik nu weer te negatief

tja ik verwacht er ook geen ton mee te verdienen ofzo. Ik vind het gewoon leuk om de website te maken en hoef er nu ook nog niet echt geld mee te verdienen, maar als je iets verdient is dat mooi meegenomen. (en verlies kan ik toch niet maken :)

Dan vraag ik me af wat het doel van je site is. Mijn sites kosten minimaal 35 euro per jaar aan hosting. Kan ik toch weer een paar kratten bier van kopen als ik geen doel zou hebben :)

Ok dat verandert de zaak. Nu zal het wel succesvol worden.

niet onnodig quotennah, maar afgezien van tijd heeft hij ook niets te verliezen.

Ik heb nu alle quotes weggehaald.
Gebruik de reageer knop in plaats van de quote knop.
Als ik nu weer moet verwijderen dan ga ik ook straffen.
Meteen na een bericht antwoorden met een quote is dus niet nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan