Links die niet werken

Status
Niet open voor verdere reacties.

wijnboer

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 okt 2003
Hallo mensen,

Eerst maar even de gegevens: Ik zit in een thuisnetwerk via een router netpassage 15b hierop komt mijn verbinding met de buitenwereld door middel van een @home modem tot stand. Kabel dus. achter deze router hangen 3 komputers waarvan 1 laptop. Regelmatig kan ik niet doorlinken van mail of site naar een andere pagina kopieren lukt dan nog wel. Op de ander pc´s gaat het dan nog wel, totdat die met dezelfde rotgijn komen.
De link opent wel explorer 6 maar vult de pagina niet. Flash 7 is geinstaleerd en OS is 98SE outlook dus ook 6. Verwijderen van de tijdelijke internet bestanden en de cookies haalt ook niets uit. Updates van windows zijn ook gedownload en geinstaleerd. Mocht ik windows opnieuw laden dan gaat het weer tot de pc of laptop enige tijd stroomloos (schakelaar) is geweest dan komt op een keer deze fout weer spontaan te voorschijn. Ook heb ik al fdisk gedraaid en geformateerd en de schijf weer opnieuw opgebouwd maar het is na enige dagen weer hetzelfde. In de router zit een self uploading fire wall. Meer weet ik niet maar ik ben te einde raad want dit opnieuw laden van alle programatuur kost ontzettend veel tijd en ergernis. Het tweede probleem is dat als ik op de andere PC bezig ben ik als ik op IE6 een link aanklik eerst een scherm met in de kop about:blank komt en vlak daarachter aan een scherm wat maar niet gevuld wil worden. Er wordt niet aangegeven dat er iets niet gevonden kan worden het systeem staat gewoon stil.
HELP MIJ SVP

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan