Hallo allen!
Mijn website is bijna klaar en ik ben er erg blij mee dat ik zover gekomen ben.
Helaas werkt 1 dingetje niet en als ik dit makkelijk kan oplossen, dan wil ik er graag nog wat tijd in steken.
De linkjes van 1 pagina werken namelijk niet in Firefox, wel in IE.
Inmiddels ben ik erachter dat dit komt door het gebruik van falling objects.
Het is een wedding website en er komen wat hartjes uit de lucht vallen.
Als ik alleen onderstaande code weglaat, werken de linkjes wel.
Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Code:
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="5" style="position: absolute; left: 30px; top: 150px; height: 548px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="3" style="position: absolute; left: 71px; top: 170px; height: 388px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="5" style="position: absolute; left: 112px; top: 190px; height: 324px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
Etc.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Mijn website is bijna klaar en ik ben er erg blij mee dat ik zover gekomen ben.
Helaas werkt 1 dingetje niet en als ik dit makkelijk kan oplossen, dan wil ik er graag nog wat tijd in steken.
De linkjes van 1 pagina werken namelijk niet in Firefox, wel in IE.
Inmiddels ben ik erachter dat dit komt door het gebruik van falling objects.
Het is een wedding website en er komen wat hartjes uit de lucht vallen.
Als ik alleen onderstaande code weglaat, werken de linkjes wel.
Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?
Code:
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="5" style="position: absolute; left: 30px; top: 150px; height: 548px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="3" style="position: absolute; left: 71px; top: 170px; height: 388px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="5" style="position: absolute; left: 112px; top: 190px; height: 324px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
Etc.
Alvast bedankt voor het meedenken!