links, downloaden, msn etc doen het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

bianca79

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2007
Berichten
14
een "vriendin" zou me wel even helpen mijn pc sneller te maken, maar nu zijn volgens mij allerlei instellingen veranderd! wil het nu graag zelf oplossen met jullie hulp!

ik heb vista en gebruik IE8

ik kan internet nog wel openen en op sites kijken, maar als ik op een site op een link klik om software (verschillende geprobeerd) te downloaden bijv. dan doet hij dat niet meer en krijg ik een fout melding

ook doet msn het niet meer ik krijg foutcode 80070005

en ook heb ik de volgende foutmelding in beeld dat de instelling van standaardzoekprogramma voor IE is beschadigd door een programma.

:(

alles ligt dus overhoop! hoe kan ik de instellingen voor msn en internet weer goed krijgen?????

alvast bedankt voor de gouden tip!

groet, fleur
 
een "vriendin" zou me wel even helpen mijn pc sneller te maken, maar nu zijn volgens mij allerlei instellingen veranderd! wil het nu graag zelf oplossen met jullie hulp!

ik heb vista en gebruik IE8

ik kan internet nog wel openen en op sites kijken, maar als ik op een site op een link klik om software (verschillende geprobeerd) te downloaden bijv. dan doet hij dat niet meer en krijg ik een fout melding

ook doet msn het niet meer ik krijg foutcode 80070005

en ook heb ik de volgende foutmelding in beeld dat de instelling van standaardzoekprogramma voor IE is beschadigd door een programma.

:(

alles ligt dus overhoop! hoe kan ik de instellingen voor msn en internet weer goed krijgen?????

alvast bedankt voor de gouden tip!

groet, fleur

sınds wanneer ıs dıt?
 
nee...:(

systeemherstelpunten zijn gewist of verwijderd (omdat dat zogenaamd teveel ruimte in beslag zou nemen)
 
nee...:(

systeemherstelpunten zijn gewist of verwijderd (omdat dat zogenaamd teveel ruimte in beslag zou nemen)

hmm dan weet ık het ook nıet ık ben hıer ook nıeuw kan je nıet msn opnıeuw ınstalere of fırefox downloade?
 
nou bedankt voor je reacties in ieder geval, ik zal nog wel even verder zoeken dan!

groetjes
 
Goedemorgen :D

Probeer eens of je via gebruikers account een nieuw account aan kunt maken met dezelfde rechten als je nu ook hebt :)
Door middel van in je start balk op je afbeelding te klikken of via configuratie scherm.
En probeer met die nieuwe account je werk te hervatten.
 
Hallo,

IK kom nergens bij als ik op de nieuwe account klik die ik net heb gemaakt (Administrator heb ik gekoZen)

krijg volgende melding:

"De service User-Profile-service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen."
 
Kun je via Start> zoekopdracht: services.msc opstarten en dan zoeken naar:
User profile-service . en kijken of deze is gestart gestopt of niet actief status heeft ?
indien nodig bij deze service: dubbleklik om eigenschappen te openen
dan opstarttype op automatisch te zetten.
Pc herstarten
 
Als ik in het vak zoeken iets wil typen krijg ik de mededeling:

"Kan zoeken niet initialiseren."
:shocked:
 
:shocked: Ok.. dit is mij ook nieuw die melding :D

via start> alle programma's> Bureau-accesoires>uitvoeren

opent hij die wel of kun je die wel vinden ?

zo ja .. dan nog eens proberen met services.msc

EDIT:

Zo nee .. start configuratie scherm .. klassieke weergaven : systeem beheer .. services
 
Laatst bewerkt:
Ik zit nu in "Eigenschappen van User Profile-service"

Hij staat al op "automatisch" en status "gestart"
 
en daarmee blijft je probleem "hangen":( neem ik aan..

ik heb mn hoofd nog is gebogen over een aantal vele site's
ik heb er niet veel meer over kunnen vinden vanaf het begin tot heden dit topic en jou probleem

er zijn wel opties maar dat gaat me beetje boven de pet qua register-edit enzo .. als je daar iets verkeerds doet heb je kans dat alles naar de soep gaat wat windows betreft

helaas moet ik me erbij neerleggen :(

hopelijk kun je nog je vriendin oproepen die het gedaan heeft om zo gezegt windows beter te laten lopen
en dat zij haar gedane zaak hersteld tot het puntje waar alles nog goed werkte
anders
hoop ik iemand anders hier nog een oplossing voor heeft .. zo niet
hopelijk heb je nog een cd bij de hand waar Vista opstaat en raar gezegt .. al je
belangrijke bestanden veilig te branden op cd of op een backup .. en gooi heel windows eraf en nieuw erop..

ze heeft iets gedaan maar wat ? dat is mijn raadsel ook .. ook was het al onverstandig om systeemherstel weg te gooien ..
en als je ze verwijderd gelijk nieuwe aan maken voordat je iets gaat doen wat niet functioneert :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan