Links in e mail werken niet Vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitohond

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2005
Ik zal wel iets verkeert hebben gedaan, maar ik krijg de koppelingen in mijn e mail niet geopend, hij zegt , toepassing niet gevonden, Ik denk, dan doe ik systeemherstel, maar wat ik ook probeer, geen een herstelpunt werkt. Dus daar kan ik ook niets mee.
Wie kan mij een goede raad geven, ik ben wel aan het sukkelen met Vista home premium
Maar misschien wordt het nog eens wat?
Bijvoorbaat hartelijk dank Sitohond.
P.S Ik vermoed dat het iets te maken heeft met een beveiliging. maar via help kom ik er niet.:shocked:

je gebruikt windows mail of een ander programma?

wat voor links zijn dat dan?
kan je misschien ook tegelijk eens een screenshot toevoegen van eventueel je mail(link) en de melding dat de toepassing niet gevonden kan worden... ?

vista, toepassing niet gevonden

]toepassing niet gevonden is de enige vermelding, geen fout nummer of zo, maar ik vind ook zo gek dat het systeemherstel ook niet werkt, hij gaat gewoon ze gang, zegt dan, dat herstel niet is geslaagt en ik ander herstelpunt moet nemen, maar ik heb er al zo'n zes gehad. Herstel functie staat wel aan.Wat brengt de oplossing?
vr.gr.sitohond:rolleyes:

Laatst bewerkt:
ja, raar dat systeemherstel ook niet werkt...
ik weet precies welke melding je bedoeld bij systeemherstel want ik heb net hetzelfde probleem gehad maar met een herstelpunt van gisteren was het dan wel gelukt.
hiervoor had ik dit ook nog nooit voorgehad :confused:

heb jij dan al eens gescand op virussen en spyware???
eventueel kan je ook eens sfc /scannow uitvoeren in de opdrachtprompt om alle windows functies te controleren

windowsmail

de koppelingen werken alleen niet met windowsmail, systeem herstel heb ik uitgevoerd in de veilige modus en het werkte, maar ook dat gaf geen resultaat wat de links betrof.
Bij msn werkt het wel maar bij windows krijg ik de koppelingen niet geopend, ondanks herhaalde malen alle instellingen te hebben gecontroleerd.
Ik kan wel een schermafb. meesturen, maar ik weet niet hoe dat werkt bij help mij.Maar er staat ook verder niets op alleen ( kan de toepassing niet vinden) geen error nr of andere aanwijzing. Ook deze link van helpmij kreeg ik niet open. dus het blijft een raadsel en ik blijf zoeken. Groeten van Sitohond

vista opgelost

Beste helpmijers, ik kan u vertellen dat mijn probleem met de koppelingen in windowsmail is opgelost. Het zat hem toch in de beveiligeng van Norton phishing. overgeschakeld naar de windows beveiliging en zie, alles werkt weer perfekt. Ik kan wel zeggen dat het een hele zoekerij is geweest maar het is weer gelukt.
Allemaal bedankt voor de goede adviezen en de hartelijke groeten van Sitohond

goed dat je het dan zelf hebt kunnen oplossen :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan