Links verwijderen?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kimx
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kimx

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2008
Hallo,

Ik heb een vraagje over de links in mijn startbalk en bijvoorbeeld op sites als www.google.nl of www.youtube.nl.
Als ik iets intyp, krijg ik meteen al allemaal opties die ik eerder heb ingetypt. Hoe verwijder ik deze, want het worden er onderhand nogal veel.

Hopelijk kan iemand me hiermee helpen, alvast bedankt in ieder geval.

(ik heb wel een Mac trouwens)

Je gaat met de cursor in de balk staan en (als het goed is komt nu alles er al te staan) anders druk je bv op de S en dan ga je met de muis op de bovenste staan ( niet klikken ) zodat die geselecteerd wordt en dan hou je DELETE ingedrukt...alles verwijderd die dan...:thumb:

Je gaat met de cursor in de balk staan en (als het goed is komt nu alles er al te staan) anders druk je bv op de S en dan ga je met de muis op de bovenste staan ( niet klikken ) zodat die geselecteerd wordt en dan hou je DELETE ingedrukt...alles verwijderd die dan...:thumb:

Klopt, maar op een Mac heb je geen delete-knop ;) je hebt er wel een andere toetsencombinatie voor, maar die werkt niet.

@ svennetje: ik heb Firefox.

Klopt, maar op een Mac heb je geen delete-knop ;) je hebt er wel een andere toetsencombinatie voor, maar die werkt niet.

@ svennetje: ik heb Firefox.

Internetopties --> webgeschiedenis verwijderen? Alles dan he...cookies etc...(heb zelf geen firefox)

Heren

Even opletten. Ze heeft een Mac.

Firefox>Voorkeuren>Privacy
Informatie die ik invoer in webformulieren en de zoekbalk onthouden uitvinken.

LaPasta

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan