Links / "verwijzingen" Internet Explorer 9 werken niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter AHK
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

AHK

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Ik heb Internet Explorer 9 op de computer. Sinds een paar weken lukt het niet meer om via een link of een "verwijzing", naar een ander deel van dezelfde pagina te komen, dan pakt hij deze niet. Ik kan er op klikken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Ook op andere computers geprobeert maar die doen het gewoon wel.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit weer oplossen kan, zodat ik gewoon weer door een website kan surfen?

Met vriendelijke groet,
AHK

Probeer als eerste de instellingen van Internet Explorer te resetten. Alle instellingen zullen hersteld worden naar standaard waarden. Uw favorieten blijven uiteraard wel gewoon intact.
Op de volgende website kunt u lezen hoe u de instellingen van Internet Explorer kunt resetten:
http://support.microsoft.com/kb/923737/nl

Zelfde probleem: sommige links werken niet

Ik heb hetzelfde probleem als hierboven omschreven. Op sommige webpagina's werken links niet. Ik krijg geen foutmelding, er gebeurt gewoon niets.
Voorbeeld op dinercheque.nl werkt de button 'zoeken' niet, maar ook de links naar suggesties niet, bijv. 'Amsterdam'.
Op verschillende andere sites heb ik hetzelfde probleem en het gaat altijd om een aantal links binnen een site. Zo werken op dinercheque.nl de menulinks (home/acties/dinercheque ontvangen/etc/) wel.
Het herstellen van de instellingen in internet explorer via internetopties - geavanceerd heeft geen effect gehad. Uitschakelen van antivirussoftware evenmin. Een pop-upblokkade is ook niet geactiveerd en die zou ook alles tegenhouden, waar sommige links en ook pop-ups wel goed werken.
Ik gebruik internet explorer 7.
Ik hoop dat iemand me kan helpen. Bedankt alvast!

Laatst bewerkt:
IE9 windows 7 repair succesvol op mijn PC ...

Heb zelf een zip bestandje gemaakt met uitleg over een doeltreffende oplossing... ::cool::cool:

http://www.4shared.com/zip/_uuU4ig4/IE9_windows_7_repair.html

Op mijn PC werkt het in ieder geval.

P.S. Indien dit allemaal ook nog niet werkt: vergewis u ervan dat u windows 7 64bits hebt.

Stap 1: verplaats map c:/Program Files (x86)/Internet Explorer/ naar uw bureaublad
Stap 2: start uw pc opnieuw op
Stap 3 : verwijder de map "internet explorer" van uw buraeublad als administrator. (De 32 bits hebben we toch niet meer nodig)
Stap 4: copieer de map c:/program files/internet explorer naar c:/program files (x86)/ (Dan werken de URL-linken op uw bureaublad opnieuw!)
Stap 5: start uw pc opnieuw op. (Indien MSN is geïnstalleerd werken de linken ook opnieuw en worden ze geopend in een nieuw tabblad)

Veel succes! :D:D

Laatst bewerkt:
@Geert27: Welkom op Helpmij..:thumb:

En met deze (evt) oplossing gaat er nu een slotje op het topic en zal als archief dienen. Deze is immers van Aug 2011 en dus niet aktueel meer.
Topics ouder als 3 maanden mogen volgens de huisregels met rust gelaten worden.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan