Links werken niet in e-mailberichten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ri@

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2000
Berichten
110
Beste mensen,

Sinds een paar dagen ben ik over gestapt van windows 98 naar windows XP met outlook express en internet exlorer versies 6. E-mails die ik toegestuurd krijg met daarin een link naar een andere website, maar ook in de nieuwsbrieven van de provider lukt het me niet om door te linken. Er gebeurt gewoon niets. Waar kan dat aan liggen. Ik weet niet of ik het bij zonealarm of bij de internetopties moet zoeken, want het zal wel iets met beveiliging te maken hebben. Om dezelfde reden kan ik ook ineens niet meer internetbankieren. Ik kan niet meer inloggen. Heb al gebeld met de helpdesk van de Rabobank, maar die zeggen, dat het probleem in de instellingen van mijn pc zit. Wie weet raad?

Groetjes, Ria
 
Even de XP-CD er in en iefix draaien.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen,

Heel slim van "Help "mij" om een e-mail te sturen met een verwijzing naar de plek waar ik het anwoord kan vinden. Die verwijzing kan ik dus niet openen en moet ik dus gewoon opzoeken. Daar wil ik dus een normaal antwoord op en niet in het Engels, want daar snap ik niets van.
 
Ria,

Kun je ook de link in Binary zijn bericht niet openen ??
Kijk anders ff in outlook express bij 'Extra' - Opties en dan tabblad beveiliging of daar iets abnormaals hoog ingesteld staat qua beveiliging.

Heb je Zonealarm, dan moet je even kijken bij het tabblad 'Privacy' en daar de schuifjes op 'Medium' of ff helemaal uitzetten. Je Firewall settings moet je ook gewoon op 'Medium' zetten !!! Niet hoger en niet lager.

Ik denk zelf, gezien de aard van het probleem dat er in Zonealarm iets te scherp staat afgesteld !

Groeten,

Remy
 
Remy,
Binary's bericht kan ik wel openen. Mijn zoon is al bezig geweest en heeft in zonealarm al wat gewijzigd. Ik had ook microsoft office xp geinstalleerd en nou blijkt dat in outlook wel de linken geopend kunnen worden, maar in outlook express niet.
Ik ben dus wel haast zeker dat het euvel in outlook express 6 zit. Ik moet dus outlook express updaten om te kijken of er een bug uitgehaald wordt.
In ieder geval hartelijk dank voor jullie adviezen.
 
Open IE en ga naar Extra, Internet opties........ en dan op de tab Programma's. Vink dan onderin aan of IE de standaardbrowser is. Hierna op OK en opnieuw opstarten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan