Links werken niet in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

pweemer

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2010
Hallo allen!

Mijn website is bijna klaar en ik ben er erg blij mee dat ik zover gekomen ben.
Helaas werkt 1 dingetje niet en als ik dit makkelijk kan oplossen, dan wil ik er graag nog wat tijd in steken.
De linkjes van 1 pagina werken namelijk niet in Firefox, wel in IE.
Inmiddels ben ik erachter dat dit komt door het gebruik van falling objects.
Het is een wedding website en er komen wat hartjes uit de lucht vallen.
Als ik alleen onderstaande code weglaat, werken de linkjes wel.
Iemand een idee hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Code:
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="5" style="position: absolute; left: 30px; top: 150px; height: 548px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="3" style="position: absolute; left: 71px; top: 170px; height: 388px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
<marquee behavior="scroll" direction="down" scrollamount="5" style="position: absolute; left: 112px; top: 190px; height: 324px;"><span style="color: rgb(255, 0, 102) ! important;">♥</span></marquee>
Etc.

Alvast bedankt voor het meedenken!

Onderstaande code weglaten?

Marquee's zijn uit de tijd, vreselijk irritant, en op elke mogelijke manier af te raden.

Als je perse vallende hartjes wilt, dan zou ik gaan zoeken naar een Javascript oplossing, maar ik denk dat je je bezoekers een dienst doet als je ze gewoon weglaat...

Dat is ook een oplossing Frats!

Ik heb de hartjes ook maar alleen op de beginpagina. Mijn klant (lees toekomstige schoonzus) vond het wel erg leuk.
En anders moeten de bezoekers alleen met IE kijken naar de website.

Bedankt voor de tip om het in javascript te zoeken. Ik ga ernaar op zoek en kijk of het niet heel moeilijk is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan