Links werken niet in OE6

Status
Niet open voor verdere reacties.

brwga000

Gebruiker
Lid geworden
4 jan 2002
Berichten
385
Denktankers,

Gert71 had hetzelfde probleem, maar zijn oplossing werkt bij mij niet.
Ik kreeg dit probleem na installatie van IE7.
Kheb inmiddels ook in Explorer bij mapopties bij bestandstypes de URL's gecontroleerd maar die stonden netjes verwezen naar de juiste directories.

Any other suggestions ?

Groets, Jas.
 
Microsoftoplossing

Dank,

Nee, werkt niet deze oplossingen werken voor lagere versies dan OE6 en/of XP.
Kheb ze wel nagelopen.....

Groets, Jas.
 
Probeer dit eens:
Ga eens in IE7 naar Extra>>Internetopties>>tablad geavanceerd>>druk op geavanceerde instellingen herstellen.
Druk nu op toepassen en ok.
Sluit Internet Explorer af en start hem opnieuw op.
Kan je nu de links openen?
 
Dank je

Had ik ook al geprobeerd,

Biedt geen soelaas.......

Groets, Jas.
 
Bizar !!!!

Dank allemaal.

Ik heb op internet ergens een IE_Default_Browser.reg gevonden en ingeladen.
OE opgestart en de link werkte. Meteen kwam de melding IE is NIET uw standaardbrowser...wilt u dit enz. Ik ja natuurlijk.
Meteen link weer dood. Weer .reg ingelezen en toen alleen aangegeven dat ik het berichtje niet meer wil zien. De link blijft nu werken. Griezelig. Iedereen geeft aan dat IE de standaardbrowser dient te zijn en bij mij werkt de link alleen als IE dus NIET de standaardbrowser is.
E.e.a. zou kunnen liggen in het feit dat ik ook nog weleens Netscape 7.1 gebruik die tegenwoordig spontaan om profiles gaat vragen (?).

Probleem lijkt dus opgelost maar gezien de aangedragen oplossingen ben ik er nog niet gerust op.......

Groets, Jas.
 
Bij de weg.....

Het item "Webinstellingen" herstellen kom ik dus niet (of niet meer) tegen......
Waar vind ik dat onder Internet Opties ?

Groets
 
Sorry, dat topic was alweer uit 2005, en toen was IE7 er nog niet.
Dat daar geldt dus voor IE6.

Wat je altijd nog kan doen:
- IE7 deinstalleren
- IE7 opnieuw downloaden en installeren

IE7 deinstalleren:

Ga naar het Configuratiescherm, en kies voor Software. Intenet Explorer 7 staat nog niet in de lijst met te deinstalleren software. Vink Updates Weergeven aan, deze vind je bovenaan in het scherm. Nu worden ook de updates in de lijst getoond. Je kunt IE7 deinstalleren, waarna je weer de beschikking hebt over je oude versie.
 
Dank !!!

Gezien mijn werkbare workaroud itt je nogal ingrijpende advies mbt herinstallatie lijkt het mij voorlopig het beste om toch maar even op de huidige wijze door te gaan totdat ik meer problemen mocht tegenkomen.
In dat geval zal ik zeker tot herinstallatie overgaan, maar voor de time being denk ik dat er weer de nodige updates overeen gaan komen, waarbij deze rare contradictio in termino vanzelf wel weer wordt weggepoetst (hoop ik aan te nemen).

Voorlopig iedereen dank !!!!!

Groets, Jas.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan