Links worden geblokkeerd in Microsoft Office

Status
Niet open voor verdere reacties.

rycoframa

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jan 2006
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met de volgende vraag:

Op het moment dat ik in een Office-programma (Word, Excel, Outlook) een URL probeer te openen, krijg ik de volgende foutmelding:

"De bewerking is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder."

Ik heb hiervoor even op internet gezocht, en in een ander forum werd gesuggereerd dit probleem op te lossen door in Explorer bij Extra --> Internetopties --> Programma's een vinkje te zetten bij de optie "Controleren of Internet Explorer de standaardbrowser is". Dit hielp echter net.

Is er iemand die dit probleem eerder bij de hand heeft gehad en hier een oplossing voor kent?

Zijn die hyperlinks blauw gekleurd?
Druk op de ctrl toets en tegelijk op de hyperlink.

Ik heb dit probleem ooit eens hersteld door de setup van office opnieuw te draaien, en daarin voor reparatie eerdere instalatie gekozen.

Groeten Oossie

Office opnieuw installeren of herstellen is zeker ook een optie.
Als je office verwijderd dan sluit nadien je pc af en dan opstarten om een nieuwe installatie te doen.

Het probleem is opgelost!

Inderdaad door de installatie van Office opnieuw te draaien en te kiezen voor de optie om een voorgaande installatie te repareren. Stom van me dat ik dit niet eerder heb geprobeerd.

In ieder geval allemaal hartelijk bedankt! :thumb:

Graag gedaan, mooi dat het is opgelost.

Groeten Oossie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan