linksys application error! help! =S

Status
Niet open voor verdere reacties.

shlthead

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
ik heb draadloos internet van linksys. werkte prima. toen ik een keer naar mijn vader ging met draad internet (niet draadloos dus) kreeg ik opeens een error van linksys zoiets van application error. kreeg de error 1 x nadat ik mijn pc opstarte... toen ik weer thuis was met draadloos internet. kreeg ik die error nogsteeds alleen nu steeds vaker om de minuut ofzo. word er egt gek van :shocked: en normaal kon ik spellen spelen zonder lagg (dat hij af en toe vasthangt) maar nu heb ik dat egt vaak. alleen ik heb sloom internet, mijn broer niet :( ik heb op andere forums gekeken en die hebben het over de diver opnieuw instaleren... daar zit ook weer een fout in :confused: reboot your computer and then you see this instal again--> CANT SEE IT! alleen de error... :evil: help me!! please :rolleyes:

JuistWaar precies en wanneer krijg je de Application error en wat staat er precies in de fout? Ik heb gehoord van ''firmware updaten'' dat betekent je router ''updaten'' volgens mij.

Je kunt internetten, je krijgt de error, daar klik je op en speel je door? Dit is even vaag.
Meer uitleg alstjeblieft?:p

apply error

ik kan op internet zonder linksys alleen dan heb ik hele slechte verbinding als ik lynksys weer installeer staat er in de instal start je pc opnieuw op en dan kun je verder met de instalatie. als ik hem opnieuw opstart staat er niks. dan krijg ik keer op keer de foutmelding: Exception GIFException in module aviWMP54Gv4.dll at 000252AF.
hij hoort dus verder te gaan met de installatie maar ik krijg alleen maar errors. en ik zie het icoontje van linksys wel onderin maar ik kan er niet op klikken ofzo. en na deze instalatie kan ik ook niet meer op internet. dan moet ik lynksys er eerst weer afgooien:rolleyes:

hopelijk heb je hier wat aan :D

Laatst bewerkt:
Ja, ik weet denk ik wel wat het probleem kan zijn. Je computer kan gewoon niet samenwerken met Linksys. Niet raar gaan denken, dat Linksys het op alle computers doen, want op mijn nieuwe computer werkte het ook niet.

Daarom geeft-ie allemaal foutmeldingen aan, onder andere. Je probeert het neem ik aan, als je linksys apparaat al in de computer zit. Foute boel. Ik neem echt aan dat je of via de kabel blijft werken of probeert een ander apparaat te kopen.

Verder moet ik nog wel even zeggen dat de Linksys wel prima werkt op andere computer(s). Succes. :thumb:

nog een vraagje =D

maar ik heb al 2 jaar ofzo met draadloos internet van lynksys gewerkt. maar nadat ik naar mijn vader met kabel ben geweest krijg ik opeens dat probleem kan ik heb niet terugdraaien naar vroeger toen het nog wel werkte? (lukt niet met systeem herstel) :D

Gebruik je Windows XP? Ik heb ook problemen gehad nadat ik er een kabel in had gestopt. Vertel een beetje meer over je computer.

pc

systeem:
Microsoft windows XP
Home edition
versie 2002
service pack 2

Computer:
AMD Athlon(tm) 64X2dual
Core Processor 5000+
Kloksnelheid: 2.60 GHz, 2,00GB
Extensie van fysiek adress.

video card:
NIVIDEA GeForce 8500 GT

hopelijk heb je hier wat aan :D

Al contact opgenomen met je provider over de sloomte en het probleem met je internet? Die weten er ook heel veel van af! ;)

Ik denk dat er misschien iets is beschadigd aan je netwerkkaart toen de kabel erin ging, of dat de netwerkkaart kapot is, en een beetje onwaarschijnlijker is dat er een foute instelling is.

geen titel =P

ok, ik ga wel even na de computer winkel waar ik mijn netwerk kaart heb gekocht.
toch jammer dat linksys crasht ofzo als je via de kabel doet. is dat een productie fout?:rolleyes:

Niet zo zeer een productie fout, ik denk eerder dat de routers misschien niet geschikt zijn voor de computers, ik bedoel hiermee, dat de computers misschien te goed zijn voor de routers en daarom of geen verbinding word gemaakt of problemen optreden.

Kortom, ik kan je ook een keer aanbevelen de routerinstellingen even na te lopen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan