sinds een tijdje heb ik een probleempje met mijn router! Op geen enkele wijze kom ik die router meer in en reset werkt niet meer!
Het apparaat heeft het altijd perfect gedaan en resette altijd als je op het knopje drukt aan de achter kant!
De IP adres van de router was altijd 192.168.1.1 maar als ik dit intyp zegt de browser dat het opgeven adres niet kan vinden! En met het verbinden krijg je het klasieke gele drie hoekje met BEPERKTE OF GEEN VERBINDINGS MOGENLIJKHEDEN.
Windows XP/sp2 home edition
Windows firewall
draadloos router (Linksys BEFW11S4)
3 com 10/100 netwerkn (ASUS moederboard P4C800 DELUXE)
Linksys WMP54GR draadloos kaartje
Ik heb me al meerdere forums aangesloten en krijg dan ook alleen maar dezefde onzin te horen.
Dus is er iemand die heel veel verstand heeft van routers/netwerking? Laat je horen.
Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht.
MVG Andre,
Het apparaat heeft het altijd perfect gedaan en resette altijd als je op het knopje drukt aan de achter kant!
De IP adres van de router was altijd 192.168.1.1 maar als ik dit intyp zegt de browser dat het opgeven adres niet kan vinden! En met het verbinden krijg je het klasieke gele drie hoekje met BEPERKTE OF GEEN VERBINDINGS MOGENLIJKHEDEN.
Windows XP/sp2 home edition
Windows firewall
draadloos router (Linksys BEFW11S4)
3 com 10/100 netwerkn (ASUS moederboard P4C800 DELUXE)
Linksys WMP54GR draadloos kaartje
Ik heb me al meerdere forums aangesloten en krijg dan ook alleen maar dezefde onzin te horen.
Dus is er iemand die heel veel verstand heeft van routers/netwerking? Laat je horen.
Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht.
MVG Andre,
Laatst bewerkt: