Linksys BEFW11S4 (Reset niet)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dero
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dero

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
sinds een tijdje heb ik een probleempje met mijn router! Op geen enkele wijze kom ik die router meer in en reset werkt niet meer!

Het apparaat heeft het altijd perfect gedaan en resette altijd als je op het knopje drukt aan de achter kant!

De IP adres van de router was altijd 192.168.1.1 maar als ik dit intyp zegt de browser dat het opgeven adres niet kan vinden! En met het verbinden krijg je het klasieke gele drie hoekje met BEPERKTE OF GEEN VERBINDINGS MOGENLIJKHEDEN.

Windows XP/sp2 home edition
Windows firewall
draadloos router (Linksys BEFW11S4)
3 com 10/100 netwerkn (ASUS moederboard P4C800 DELUXE)
Linksys WMP54GR draadloos kaartje

Ik heb me al meerdere forums aangesloten en krijg dan ook alleen maar dezefde onzin te horen.

Dus is er iemand die heel veel verstand heeft van routers/netwerking? Laat je horen.
Alvast bedankt voor het lezen van dit bericht.

MVG Andre,

Laatst bewerkt:
Ik heb me al meerdere forums aangesloten en krijg dan ook alleen maar dezefde onzin te horen.

En wat krijg je dan te horen? Dan weten wij dat ook vast zodat we dat soort antwoorden niet hoeven te geven...

Sluit je router eens via een draad aan op je computer/laptop en voer dan eens een harde reset op de router uit ( > 10 seconden indrukken)

Dit soort vragen worden dan bijv. gesteld! Zoals jij nu doet:)))LOL.sorry.
Ik heb echt van alles al geprobeerd, kabels, draadloos ,10 verschillende pc's geprobeerd om verbinding te krijgen met een UTP kabel(De kabel was goed):| En resetten doet het gewoon niet! Ik heb laatst wat tape en een stuk potlood zo gemaakt dat dat ding op rest stond en laten zitten voor een week:)))))en dat ding was echt niet gereset.
Ik heb van linksys te horen gekregen dat het een software fout betreft en voor de rest kunnen ze niets zinnigs vertellen bij de helpdesk.

Ik ben eigenlijk naar iemand opzoek via diverse forums, die daadwerkelijk echt verstand heeft van dit soort dingen, dus iemand die even wat dieper in de materie doorgaat(software). want het is gewoon een software probleem:| maar ja, hoe los ik het op?

Alvast bedankt:)

Laatst bewerkt:
Enne, (weer zo'n stomme vraag) wat voor ip krijg je van de router?

Waarschijnlijk is je router om zeep.
Als je namelijk al met zoveel pc's cq laptops hebt geprobeerd om verbinding te maken en dat wil niet dan is ie heel gewoon kaduuk. En het zal inderdaad wel in de software zitten , maar dan wel in de software in de router waar je dus niet in komt.
Ik heb het al 3 keer meegemaakt. 2 keer met al een oudere router en 1 keer met een redelijk nieuwe.Als je nog garantie hebt, terug met dat ding.

Laatst bewerkt:
Waarom meldt je dan niet wat voor dingen je allemaal al hebt geprobeerd, dan had het je "onzin" berichten gescheelt...

In dit geval ga ik mee met het antwoord van Petje11

eindelijk eens iemand die wat zinnigs schrijft:))lol.
Het is een software probleem en toen ik nog garantie had ben ik met dat ding een aantal keer langs geweest bij Alternate, maar die hebben toen gezegd dat dit soort dingen niet onder de garantie vallen:| BASTERDS.
Ik ga gewoon nog even verder proberen:)

MVG

Hoi !

Tja, logisch dat Alternate geen garantie geeft als een firmware-update mislukt is !

Want even eerlijk: zijn zo je problemen niet begonnen ?

Linksys firmware upgraden met niet-originele software (en dat is er nog al wat) geeft vaak dit soort problemen.

En dan.....zie de post van @petje11 !!

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan