Jasmijn001
Gebruiker
- Lid geworden
- 14 jul 2006
Heb je een adsl of kabel aansluiting : Kabel
Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98) : Windows XP
Gebruik je een firewall en zo ja welke : Ja , windows firewall ofzoo..
Welk merk en type router of modem gebruik je. : Linksys wireless-b 2.4GHz
Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan Ik heb eerlijk gezegd geen idee...
Heey!
Ik heb een probleem met mn verbinding. Hij valt telkens uit en hij wordt steeds slomerr.. Mn snelheid is 11.0 Mbs op dit moment.
Als mijn verbinding uit valt moet ik het kabeltje ( Power) achterin de router uittrekken en er weer op nieuw in doen, daarna doet hij het weer.
Als mn verbinding is uitgevallen staat het lichtje Wireless-b niet meer aan.
De lichtjes Power, Ethernet1 en internet staan op dat moment wel gewoon goed.
Weten jullie misschien wat het is? En wat ik er aan kan doen.. Ik zou echt niet weten wat ik nu moet doen, heb hier niet echt verstand van namelijk.. Alvast heel erg bedankt!
Groetjess
Welk besturingsysteem gebruik je (dus b.v. Windows 98) : Windows XP
Gebruik je een firewall en zo ja welke : Ja , windows firewall ofzoo..
Welk merk en type router of modem gebruik je. : Linksys wireless-b 2.4GHz

Als je draadloos verbinding wilt maken welk merk en type wireless kaartje gebruik je dan Ik heb eerlijk gezegd geen idee...

Heey!
Ik heb een probleem met mn verbinding. Hij valt telkens uit en hij wordt steeds slomerr.. Mn snelheid is 11.0 Mbs op dit moment.
Als mijn verbinding uit valt moet ik het kabeltje ( Power) achterin de router uittrekken en er weer op nieuw in doen, daarna doet hij het weer.
Als mn verbinding is uitgevallen staat het lichtje Wireless-b niet meer aan.
De lichtjes Power, Ethernet1 en internet staan op dat moment wel gewoon goed.
Weten jullie misschien wat het is? En wat ik er aan kan doen.. Ik zou echt niet weten wat ik nu moet doen, heb hier niet echt verstand van namelijk.. Alvast heel erg bedankt!
Groetjess