Linksys router en Freecom network drive

Status
Niet open voor verdere reacties.

waalsh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 aug 2007
Ik heb een wireless Linksys router WRT54G v2.2 met daaraan gekoppeld een Freecom network drive. ogenschijnlijk werk dit allemaal goed en de drive is toegangkelijk vanaf alle pc's in het draadloze netwerk (XP en Vista). het probleem doet zich voor wanneer er een groot aantal bestanden naar de network drive worden geschreven (totaal bv 50 mb) dan stopt op een gegeven moment de draadloze verbinding er mee en gaat dus ook het schrijven de mist in. de verbinding hesteld zich na een tijdje wel weer maar de schrijf actie is dan al mislukt. iemand bekend met dit probleem?

Dezelfde ervaring heb ik met een Linksys WAP54G Accesspoint en Freecom netwerkdrive. Dit probleem heb ik niet als ik grote bestanden via bedraad overzet naar Freecom. Als ik grote bestanden via FTP binnenhaal heb ik dit probleem niet. Het zal dus de snelheid wel zijn waar het draadloze netwerk zich in verslikt. :confused:

Heb je de router al eens gereset?

Persoonlijk heb ik al veel problemen met linksysrouters gehoord. Anderen zeggen dan weer dat het het beste merk zou zijn, maar dat is op het moment dat ze hem gaan kopen en de problemen beginnen later dan op te duiken. Ik zou al nooit een linksysrouter aanschaffen.
Neem eens een kijkje op het forum en je zal zien, de meeste routerproblemen zijn met linksysrouters.

Maar ik hoop dat jij momenteel baat hebt bij een reset.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan