linksys router password set

Status
Niet open voor verdere reacties.

killer4all2

Gebruiker
Lid geworden
26 mei 2009
Goeden middag,

Weet iemand van jullie misschien hoe ik een password op mijn linksys router zet? (voor wifi)

Alvast bedankt :P

Probeer de handleiding eens :thumb:
Of geef een typenummer, anders kan niemand je helpen.

Gevonde

Kheb naar tijdje zoeken op google het toch nog gevonden. ik wou dit pass erop zetten omdat mijn ping steeds omhoog sgoot sinds vandaag en ik d8 dat iemand via mijn internet downloaden, maar nu er een pass op zit heb ik het probleem nog steeds. bij restart doet mijn rooter het goed maar 15 min latern sgiet de ping weer naar 300+. weet jij dit mis ook?

Via wat download je ? Peer2peer soms ?
Dan zou het heel goed kunnen zijn dat je router dan wel je modem het aantal verbindingen niet goed aan kan, limiteer deze.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gebruik je een softwarematige firewall ? Dan zou die eventueel nog voor een verhoging kunnen zorgen.
Bekijk ook of er nog nieuwe firmware is voor de router, wellicht dat dat een oplossing brengt.

Gebruik je een softwarematige firewall ? Dan zou die eventueel nog voor een verhoging kunnen zorgen.
Bekijk ook of er nog nieuwe firmware is voor de router, wellicht dat dat een oplossing brengt.

Nu je firewall aanhaalt, ik heb momenteel wel wat probs met mijn firewall. Hij zegt elke keer beveiliging waarsguwing fire wall is uitgesgakeld.. ik heb ook ene persoonlijke firewall op mijn virus scanner.. De gene die ik gebruik is Norman ('security suit'). Enig idee wat er aan de hand is ?

al bedankt voor de reacties die je gegeven hebt :)

Als je de firewall van Norman gebruikt, staat de Windows firewall dan uit ?
2 firewalls kan ook problemen opleveren.

Als je de firewall van Norman gebruikt, staat de Windows firewall dan uit ?
2 firewalls kan ook problemen opleveren.

Nee, ze staan bijde aan. Ik ben erachter gekomen dat het bekende ingame chat programma xfire, http://xfire.com p2p gebruikt en dat downloaden/uploaden op max stond. waardoor mensen via mij gingen downloaden.. Ik weet niet of het probleem nu helemaal is opgelost maar ik heb er tot nu toe geen last meer van. Ik zal het zien :)

en mun eigen firewall staat nu uit ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan