martin van de mortel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 27 nov 2000
linksys wrt54G
windows xp home edition
VIA VT6105 Rhine III fast ethernet adapter
Kabel classic van Chello
3 pc's op deze router waarbij ik ook nog een draadloze verbinding gemaakt heb voor een PSP.
Mijn probleem stamt al van voor die draadloze verbindig.
Regelmatig vliegt hier internet eruit. Rechts onder in de taakbalk komt dan een icoontje bestaande uit 2 klein monitoren waarin een geel uitroepteken staat met de mededeling: Geen of beperkte internet verbinding.
Dat icoontje krijg ik )soms ' wel weg maar verbindig herstellen lukt vaak alleen maar na veel "klooien"
Vandaag zelfs alleen maar na de setup weer helmaal opnieuw te draaien vanaf cd/rom
Via configuratiescherm verbinding hertellen
modem op de resetknop drukken
even van de stroom afhalen.
Maakt allemaal niet uit.
Wie weet:
a. Hoe ik dit kan voorkomen
b. Als het niet te voorkomen is hoe je het gemakkelijkste weer die verbinding tot stand kan brengen.
Alvast heel erg bedankt
windows xp home edition
VIA VT6105 Rhine III fast ethernet adapter
Kabel classic van Chello
3 pc's op deze router waarbij ik ook nog een draadloze verbinding gemaakt heb voor een PSP.
Mijn probleem stamt al van voor die draadloze verbindig.
Regelmatig vliegt hier internet eruit. Rechts onder in de taakbalk komt dan een icoontje bestaande uit 2 klein monitoren waarin een geel uitroepteken staat met de mededeling: Geen of beperkte internet verbinding.
Dat icoontje krijg ik )soms ' wel weg maar verbindig herstellen lukt vaak alleen maar na veel "klooien"
Vandaag zelfs alleen maar na de setup weer helmaal opnieuw te draaien vanaf cd/rom
Via configuratiescherm verbinding hertellen
modem op de resetknop drukken
even van de stroom afhalen.
Maakt allemaal niet uit.
Wie weet:
a. Hoe ik dit kan voorkomen
b. Als het niet te voorkomen is hoe je het gemakkelijkste weer die verbinding tot stand kan brengen.
Alvast heel erg bedankt