Linksys router werkt niet meer echt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Major

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Hallo (helpende) mensen,

Ik zit met een probleem; Ik heb al iets van 2 jaar een Linksys router de WRT54G werkte nooti helemaal perfect maar de afgelopen 6 maanden had ik er geen problemen mee. Vanochtend wou ik wat downloaden dat ging mij ietswat té traag dus annuleerde ik de download. Daarna kreeg ik geen verbinding meer met Internet als ik op Herstellen klikte kreeg ik als foutmelding dat het geen IP-adres kon ophalen. Dus ik deed wat ik altijd doe; Eff de stekker eruit halen na 10 sec. er weer in pluggen en meestal heeft het dan effect gehad, maar deze keer niet. Met mijn router heb ik geen verbinding meer en rechtstreekse verbinding werkt wel, dus ik neem aan dat het niet aan mijn Provider licht? Ik had hier ook al een paar gelijke klachten gelezen maar die heb ik al toegepast en werkte ook niet echt.

Ik heb geen firewall en mijn pc loopt op Windows XP Home Edition.

Het zou zonde zijn om geen gebruik te maken van mijn Draadloze router omdat we 2 laptops thuis hebben, 2 telefoons met Wifi en m'n PSP ook Wifi heeft.

Ik hoop dat iemand me hier echt kan helpen..

Groeten,
Erik

Laatst bewerkt:
Hoi,

als er op je PC niet wezenlijk iets veranderd is lijkt het aan je router te liggen....
Loop alle instellingen nog eens na.
Reset ook je modem (merk en provider?) eens. (stekker in/uit)

Grtz.

Dat stekker uit m'n modem heb ik al gedaan, helaas had het geen nut.

Kan iemand mij nog verder helpen ik kom er echt niet meer uit

Hoi !

Als je instellingen hetzelfde zijn als in de link die ik je gaf, is je router misschien gesneuveld.

Is al een oudje, toch ?

Maar: ben je echt opnieuw begonnen na een reset van het modem en de router ?

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan