Linksys router WRT54GL

Status
Niet open voor verdere reacties.

Driver

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
:evil: Wie heeft er ervaring met een Linksysrouter WRT54GL.
Ik heb alles netjes aangesloten, maar de snelheid is zo laag duurt lang voordat de startpagina komt.
Wanneer ik nog een computer aan de router hangt zakt de snelheid nog meer
Ik heb Chello Classic en het modem is een Webstar.
Wie kan mij helpen of heeft tips hiervoor

M.vr.g

Driver:evil: :evil:

Laatst bewerkt:
Een citaat uit de handleiding: Hier staan je netwerkkaarten, in dit geval staan er twee, één voor het bedrade netwerk en één voor het draadloze netwerk, we kiezen in dit geval voor de draadloze variant maar het kan ook net zo goed de ander kaart zijn want de instellingen komen grotendeels overeen. Einde citaat.

Een citaat uit de handleiding: Hier staan je netwerkkaarten, in dit geval staan er twee, één voor het bedrade netwerk en één voor het draadloze netwerk, we kiezen in dit geval voor de draadloze variant maar het kan ook net zo goed de ander kaart zijn want de instellingen komen grotendeels overeen. Einde citaat.

Help ik doe nog eens een poging is er iemand die instellingen kan geven voor de linksys wrt54gl in combinatie met kabel van chello

Help ik doe nog eens een poging is er iemand die instellingen kan geven voor de linksys wrt54gl in combinatie met kabel van chello

Wie kan mij helpen en heb ervaring met de linksys wrt54gl in combinatie met het modem van chello en wel een Webstar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan